- 660 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TFF(TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU)
BİLDİGİNİZ ÜZERE GEÇTİMİZ PAZAR GÜNÜ TÜM YURTTA KUZEY KIBRIS CUMHURİYETİNDE VE YURT DIŞI TEMSİLCİLİKLERİNDE YGS SINAVI VARDI;
YAKLAŞIK 2.5 MİLYON GENCİMİZ HAYATLARININ DÖNÜM NOKTASI İÇİN TER DÖKTÜLER...UMARIM HEPSİNİN SINAVI BAŞARILI GEÇMİŞLERDİR,KENDİLERİNE İKİNCİ SINAVDA ŞİMDİDEN BAŞARILAR DİLİYORUM...
ŞİMDİ DİYECEKSİNİZ Kİ YA BU SINAVIN TFF İLE NE İLGİSİ VAR;
OLMASA NİYE YAZALIM Kİ,ÇEŞİTLİ PROFOSYONEL LİGELRİMİZDE OYNAYAN FUTBOLCU KARDEŞLERİMİZ DE SINAVDA TER DÖKTÜLER...
BUNDAN EN ÇOK ETKİLENEN KULÜP HİÇ ŞÜPHESİZ ORDUSPOR DU,PTT 1.LİGDE MÜCADELE EDEN MOR BEYAZLI TAKIMIN TAM 14 FUTBOLCUSU SINAVA GİRDİ,BUNLARDAN 2 Sİ ORDU DISINDA İMTİHANA GİTTİLER..
BU SEBEPTEN DOLAYI ORDUSPOR TAKIMI TFF YE BAŞVURARAK MAÇIN GECE OYNANMASINI TALEP ETTİ,ANCAK FEDERASYON SADECE 2 SAAT SONRAYA MAÇI ALDI,YANİ BİR NEVİ SINAVDAN SONRA HEMEN MAÇA ÇIKACAKLARDI..
BÖYLESİNE BİR DURUMDA FEDERASYON OLUMLU DAVRANMIYORSA O ZAMAN NE REEK VARKİ TFF YE..;
ORDU TAKIMI RAKİPLERİ OSMANLI SPROR UN MASRAFLARINI BİLE KARŞILAMAYI KABUL ETMİŞTİ,KULUP ZATEN ZOR ŞARTLARDA GİDİYOR BU YIL,GERÇ, BİR ÇOK KULÜP AYNI DURUMDALAR...
NEYSE KONUMUZA DÖNERSEK,ACABA RAKİP OSMANLISPOR MU KABUL ETMEDİ GECE MACINI EGER ÖYLEYSE AYIP ETMİŞLERDİR,BU DURUM ONLAR İÇİN GECERLİ OLSAYDI NE YAPARLARDI...
ANCAK ANLATILANA GÖRE TFF BİLDİGİNİ OKUDU..
YAZIK DEGİLMİ BU ÇOCUKLARA BİR TARAFTAN HAYATLARININ MÜCADELESİNİN ÖNÜNÜ AÇMAK İÇİN KOCA YIL ÇALIŞMIŞLAR,BİRDE KALK 2 SAAT SONRA COCUKLARA MAÇ STRESİNİ YAŞATIYORSUNUZ...
BU NASIL BİR TUTUMDUR ANLAYABİLENE AŞK OLSUN...
AMA SPORCU KARDEŞLERİMİZ SINAV SONRASI MAÇAÇIKTILAR ELLERİNDEN GELDİGİNCE FORMALARINI TERLETTİLER....
TFF NİN VE DİGER KURUMLARIMIZIN BÖYLESİNE ÖNEMLİ DURUMLARDA MUTLAKA GEREGİNİN YAPILMASINI YERİNE GETİRMELİLER....
KURUMLAR NİÇİN VAR,BÖYLESİNE ÖNEMLİ GÜNLERİ DAHA İYİ ORGANİZE ETMEK İÇİN..
UMARIM BUNDAN SONRA BU GİBİ DURUMLAR YAŞANMAZ...
ORDUSPORLU GENÇ EVLATLARIMIZI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM VE BAŞARILAR DİLİYORUM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.