- 700 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
HES Mİ HES; YETER ARTIK PES! KÖYDE KENTTE DUYSUN HERKES, BİLEN BİLMEYENE ANLATSIN; OYLARINIZLA SES VERİN SES!
Doğanın bünyesi de tıpkı insan bünyesi gibidir. Bünyeyi besleyen bir dolaşım ve boşaltım sistemi vardır.
Bu nedenle büyük ırmakları bünyemizin atardamarlarına, küçük su kaynaklarını ve dereleri de kılcal damarlara benzetebiliriz.
Düşünün ki bir atar damarınız kesildi, ondan beslenen tüm kılcal damarlardan da kan kesilir, bünye tümüyle ölür.
İlk bakışta her yerde su var gibi gözükse de devri daim eden su miktarı doğada sınırsız değil, tıpkı bünyemizdeki kan gibi sabit miktardadır. Bir havzadaki suyu kontrol altına aldığınız zaman, bu havzadan devri daim yoluyla beslenen diğer bütün havzalardaki hayat da duracaktır.
Açgözlülerin doymak bilmeyen ihtirasları, ne yazık ki bu gerçeği görmelerini perdelemektedir. Her derenin üstüne HES adındaki ergonomik ve ekonomik olmayan projeleri hayata geçirmek için, her türlü projeye onay veren hükümet, birinci derecede en ağır bir vebal ve sorumluluk altındadır.Ülke genelinde kaç proje ihaleye sunulmuş bunları açıklayacağım tek tek!!! Aklınız durur!!!
Nihai anlamda su kaynaklarını ele geçirerek, milleti ve doğayı tümüyle susuz bırakarak, tümden ölüme mahkum edecek olan uygulamaları, uçan kuşlar, meleşen koyunlar kuzular, toprakta karıncalar, kelebekler, arılar, mini mini kırçiçekleri ağaçlar, ormanlar ve milletim adına tümüyle şiddetle protesto ediyorum.
Onların tek derdi, para, para,
Düşmeden başınız dara,
Oy vermeyin gelmesinler iktidara!
Şaban AKTAŞ
07.03.2015
YORUMLAR
tesadüfen denk geldim bu filmi izledim
o kadar güzel anlatmış ki
HES'in ne olduğunu nasıl zarar verdiğini ve erke sırt dayayıp insanları dinle nasıl kandırdıklarını ve hatta insanların yumuşak karınlarından tutup birbirlerini ve değerini satmaya nasıl zorladıklarını anlatıyor ve akılda da kalıyor haliyle
izlenmesini tavsiye ediyorum ben bu filmi bilboardlarda görmedim ve internet ortamında izledim
https://www.youtube.com/watch?v=eis5JUyec9U
velhasıl
şef seattle'ın dediği gibi
"son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık
tutulduğunda; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak"
HES ülkemizin enerji ihtiyacını karşılamıyor!
Şaban Aktaş (Homerotik)
Filiz Şahin.
neyse evet çok şükür ki şair ya da yazar değilim
sağlıkla kalın