- 532 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Bacasız kapı döngüsü
___Ülkemizdeki bu seçim ülkemizin ekonomik, siyasi ve askeri stratejisi bakımından değişimin dönüm noktasını da getirecektir ,AKP ülkemizde ki beledye seçimlerinde hem çalma,talandan kazandıklarının belli bir kısmını hem hazinenin içini boşaltarak beledyelikleri kazandıklarını zannımca bilmeğen yoktur.....ekonomi bu yaz/a çıkar mı ? gümler mi ? seçime kadar dayansa bile seçimin arifesinde ’İFLAS’ borazanının öttürüleceyine adım gibi biliyorum.Önceki yazılarımı okuyanlar kahinlik yapmadığımı zaten biliyor.
___Tabii Erdoğanın oldu olası ’SUNİ GÜNDEM’ yaratarak bir diğer planı veya planları her daim var....yinede var olacaktır...AKP/nin oy erimesinin başlaması...Fettullah Gülen ve diğer cemaatlarla yeniden bir ara formül Abdullah Gül/ü devreye sokar mı sokmaz mı...bu durumu da ileride gelişecek manavra oyunlarından sadece biri olarak görmek lazım.....Mit müştaşarı Hakan Fidan/ın tekrar yerine iadeli taahhütlü durumu...Fidanın AKP nin tüm kirli işlerini örtbas edecek tek adam olduğundandır...peki bu saattan sonra MİT/in çok sesliliğini Fidan durdurabilecek mi ? orası biraz muamma....yerine getirilerek tekrar mit müstaşarlığı elinden alınan o kişi her kim/se kişinin karyer ve şefliyinin geriye alınma nahoşluluğunun sancılılığının MİT/e eskisi gibi süt liman olmuyacağını hep beraber göreceyiz....
___HDP barajı geçer mi geçer...hemde fazlası ile...HDP barajı geçerse ülkemizde sosyalist devrimci yolun tıkanan demokratik borularının tıkanıklığı açılırsa Erdoğanın sultanlık (başkanlık )hayeli suya düşer.....
__Eee bu vaziyette AKP/e azınlık hükümeti durumuna düşecek seviyeye gelecek ki bu da eskisi gibi borazanlarını isdediği gibi öttüremiyeceklerdir.Meclisde yeni yüzler/le çok sesli bir koro müzüye geçiş yapacağız....
___Aç/ın karnı doyacak mı...işte orasını geç...!!!
.
Saygılarımla Kadir Haktan TÜRKELİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.