- 1497 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kalk Yiğidim
Kalk ey yiğit uykudan!
Kalk ki bağrımda nâlân...
Sensiz geçen günlerde,
Dolaştım ben dünlerde
Hep mahzûn ve kederli,
Sen bizi terk edeli.
Yiğidim görün artık!
Görün ki çok bunaldık.
Canlarımız gırtlakta,
Son kelime dudakta:
Gülümse milletine!
Susadık himmetine...
Kalmadı hiç gücümüz;
Bizler bir sürü öksüz
Hep itilip kakıldık;
Eşya gibi satıldık;
Hicran üstüne hicran,
Dahasına yok derman...
Her gece hayâldesin,
Sözlerde, gönüldesin,
Bir ömür boyu böyle..
Bir defa da sen söyle!
Azıcık acı bize!
Yıkılıp geldik dize...
Fethullah Gülen..
Muhterem hocamın bu şiiri geldi hemen aklıma, ve dimağıma kazıdığım Medinenin Gülü şiiri
onu hep özledik ve biliyorum ki o vatanını bizden daha çok özledi ....
bir zamanlar kestane pazarı camiisinde canlı dinlediğim sohbetlerini şimdilerde radyodan değişik kanallardan dinleyerek istifade etmeye çalışıyorum, mevlam sıhhat afiyet versin duasıyla...
tutkun durukan
Değerli dost... Vatana hasret.. Sevdiklerine hasret... Ne kadar zordur kimbilir? Çekmeyen bilemez diye düşünüyorum.. Bizler çok şükür vatanımızdayız... Ya Hoca Efendi ve O'nun gibi haketmediği halde uzakda olanlar... Allah yar ve yardımcıları olsun... İnşaallah tez zamanda, sağlıkla döner yurduna... Ve inşaallah yapılan haksızlıklar biter vatan evlatlarına...
Sayın Durukan,
Bu site bir edebiyat sitesi, Fethulahçıların, Süleymancıların, Nurcuların ve diğer tarikatların propagandasını yapma yeri değil.
Bunlar Türkiye'yi zayıflatmak isteyen dış güçlerin Osmanlı dönemi de dahil yüzyıllardır sürdürdüğü oyunun bilerek parçası olmuşlardır. Siz de bu oyununa alet olmayın.
Pir Sultan, ve Nazım Hikmet gibi toprağına ve sevdiklerine hasret gidenlerden olmasın Fethullah Gülen...:))
çok komik bir yaklaşım gülen ve pir sultan
gülen ve hızır paşa desek daha uygun olurdu.
üstelik başlıkla hiç alakası olmayan bir adam.yiğit ve gülen bu daha da komik:))
laledevri tarafından 6/27/2008 12:20:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
güzel ve anlamlı bir yazı,yüreğine sağlık üstad...
Muhterem Gülen'in vatanı burası ve o vatanında en fazla yaşamayı hakedenlerden bence...
bu yorumumu okuyanlar Gülen cemaatinden olduğumu sanmasınlar,değil cemaatten olmak,daha ZAMAN gazetesini hayatımda bir kez para verip almadım bile...
Ama bu insanların tüm dünyada,adı sanı belirsiz ülkelerde bile okullar açıp,Türk bayrağını dalgalandırmaları takdire değer...