- 600 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SIFIR NEDİR
Ayş ü işretleri dünyâda bu devletlülerin
Kuru bir tantanadır cümle meâli boştur
Hürrem Paşa
.
Milli İstihbarat Teşkilatımızın başında iken, bir teröristten bir kahraman yaratmakla görevli olduğunu unutup, durup dururken siyasete soyunarak AKP’ye kaydolan, dikkati çekildiği, belki de kulakları çekildiği için, apar topar soyunduğu elbiseyi "el adama ne der" diye düşünmeden tekrar giyinen partizan Hakan Fidan, "merdivenden at beni in aşağı tut beni" misali yeniden MİT’in başına geçmiş(geçmiş olsun)
Tevekkeli değil, bir toplantı da Hakan Fidan Tayyip Erdoğan’ın SOL TARAFINDA ecüş bücüş otururken, Tayyip Erdoğan kendisine sorar:
Hakancığım söyle bakalım sıfır nedir?
Hakan Fidan hiç zorlanmadan ve kısaca cevap verir:
-Sizin yanınızda ben devletlu efendim.
Yazık! Yazık! Devlet bu kadar da mıncıklanmaz/mıncıklatılmaz ki…
Siz ihtaşamlı saraylarda oturuyorsunuz, Devlet yönettiğinizi sanıyorsunuz ama, hapishanede mahkum olan bir terör örgütü liderinin, örgütüne hakim olduğu kadar devlete hakim olamıyorsunuz. Muhteşem ikili tarih bu utancı hanenize yazdı haberiniz ola...
--------------------
Yukarıdaki beyitte Hürrem Paşa bugünleri işaret ederek diyor ki:
Yöneticilerin kamu kaynaklarını kullanarak zevk, sefa ve ihtişam içinde yaşamaları, gününü gün etmeleri ve tantanalarının hepsi sonuç itibariyle boştur.
YORUMLAR
Her ne kadar Hasan Âli Yücel ile Atatürk arasında geçtiği iddia edilen bir muhabbeti Tayyip Erdoğan ve Hakan Fidan arasında geçmiş gibi anlatsanız da netice itibarıyla yazının mesajı oldukça doğru ve haklıydı.
Selam ve saygılar.