- 561 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HATIRA 1
04.04.1953 GÜNLERDEN CUMARTESI SABAHI GÜN AGIARMIS ORTALIK ISIMAMAYA BASLAMIS FAKAT HERKEZ YATIYOR ANNEM PENCEREYE DOGRU UZANMIS DISARIYI SEYREDERKEN SANCILARININ IYIDEN IYIYE ARTDIGINI FARKEDER VE BABAANNEME SANCILARININ FAZLASTIGINI SÖYLEYINCE BABA ANNEM TELAS ETMEMESINI SABAH NAMAZINI KILIP DUA ETTIKDEN SONRA EV SAHIBININ KARISINA HABER VERIP BERABER DOGUMU GERCEKLESTIRECEGINI SÖYLEDIKDEN SONRA IKI REKAT SABAH NAMAZINI KILAR VE SESLI ALLAHA ELLERINI ACARAK DUA EDER ALLAHIM DER SAGLIKLI ELI AYAGI DÜZGÜN BIR NUR TOPU GIBI OGLAN COCUGU VER BIZE DER,VE HEMEN KALKARAK YAN TARAFTA OTURAN EV SAHIBININ KARISINA GIDER EV SAHIBININ KARISIYLA BERABER GELIRLER ANNEMIN SANCILARI ARTIK DAYANILMAZ HAL ALMIS ,ALEL ACELE GEREKLI HAZIRLIKLARI YAPIP DOGUMA GECMISLER.
VE NUR TOPU GIBI BIR OGLAN COCUGU DOGAR ISTE OBENIM YANI ABDULKADIR ÜNAL,
ILK OGLAN BABAM BABASININ ISMINI YANI HALIL VERMIS ILK OGLU ÖLMÜS 3 AY YASAMIS SIMDI HALIL ISMINI TEKRAR VERMEYE KORKMUSLAR, BENIM DOGDUGUM ZAMAN BABAM YANIMDA DEGIL HAPISHANEDE IMIS BIR TRAFIK KAZASINDA BIR ADAMA CARPIP AYAGININ KIRILMASINA VE SAKAT KALMASINA SEBEB OLDUGUNDAN DOLAYI 6 AY HAPIS CEZASI VERMISLER VE CEZASINI ANKARA ULUCANLAR KAPALI CEZA EVINE GIRMIS, BEN CUMARTESI DOGDUM PAZAR GÜNÜ GÖRÜS GÜNÜ IMIS ANNEMIN DEDIGINE GÖRE BILAL AMCAM,VE TEVFIK AMCAMLA BIRLIKTE BABAMIN YANINA GITMISLER VE MÜJDEYI VERMISLER,BABAM COK SEVINMIS,DEMISKI ISMI COCUKLUK ARKADASIM OLAN ABDULKADIR OLACAK DEMIS VE ISMIM ABDULKADIR OLMUS.
DOGDUGUM YER ANKARANIN YENIDIGIN SEMTININ SAKALAR MAHALLESI EVIMIZ SÖYLE YUKARI BIRYERDEYDI ASAGIDAN YOL VE YANINDA PARALEL BICIMDE BENDDERESINE DOGRU AKAN BIR DERE VARDI ,KIRADA OTURUYORDUK EV SAHIBINE KOCA MUSTAFA DERLERDI BILMEM NEDEN HERHALDE IRI BIRIYDI BEN HIC HATIRLAMIYORUM.
HATIRLADIKLARIMI PAYLASMAK ISTIYORUM
1.) SONRADAN ÖGRENDIGIME GÖRE 5 YASINDAYKEN KURBAN BAYRAMI SABAHI EVIMIZ BAHCELI BEN BAHCEYE CIKTIGIMDA KOC GÖRDÜM HAYVANI HERHALDE SEVMEYE GITTIGIMDE BANA ÖYLE BIR TOS VURDUKI NE OLDUGUNU ANLAYAMADAN KENDIMI YERDE BULDUM FERYAT FIGAN BABAMIN KUCAGINDA KANLAR ICINDE KALDIGIMI COK IYI BILIYORUM, KAMYONLA BABAM ANKARA HASTANESINE GÖTÜRÜP KAFAMA 4 DIKIS ATTIRDIGINI HEP SÖYLER AYRICA BAYRAMLARININDA ZEHIR OLDUGUNU SÖYLER DURURLARDI,ILK ERKEK EVLAT OLDUGUM ICIN ÜSTÜME TITRIYORLAR GÖZLERINDEN SAKINIYORLAR.
2.) EVIN ICIDE DISIDA KALABALIK AMA HEP KADIN BIR KADIN ACELEYLE BENI TUTDU VE HADI BAKALIM PAPUCUN DAMA ATILDI DEDI TABI BEN BIRSEY ANLAMADIM SONRA DEDIKI HADI KOS BABAN KAHVEDE DEKI MÜJDE BIR OGLUN OLDU KOS KOSSS HADI VE BEN KOSARAK ASAHIYA KAHVEYE GELDIM BABAMA KOSTUM BABA BABA MÜJDE BIR OGLUN OLDU DEDIM BABAM BENI KUCAGINA ALARAK ÖPTÜ SEVDI BANA PARA VERDI HADI KOS SEKER AL DEDI VE BEN DOGRU BAKKALA ÖNCE ELIMDEKI DELIKLI PARAYI BAKKAL AMCAYA UZATTIM SEKER ISTIYORUM DEDIM ODA METAL KAPAKLI SEKER KAVANOZU BANA UZATARAK 2 TANE AL BAKALIM DEDI O ZAMANLAR CIKOLATA FALAN YOKTU TEK LÜX SÜMÜZ SEKERDI.
3.)TENIS TOPUNA BENZER BIR TOPUM VARDI ONUNLA OYNAMAYI COK SEVIYORDUM HERHALDE KÜCÜKYA ELIME ALABILIYORUMYA ONDANDIR,OYNARKEN TOPU KACIRDIM DEDIMYA YUKARI TARAFTA OTURUYORUZ ASAGI KOSTUM TOPUN PESINDEN AMA YETISEMEDIM TOPUM DEREYE DÜSTÜ DERENIN DUVARI COK YÜKSEKTI OTURUP ARKASINDAN AGLAYA AGLAYA SEYRETTIM,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.