- 943 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİM SEVSEM "O" HEP BAŞKA BİRİNİ SEVDİ
Kimi sevsem “O” hep başka birini sevdi
Kime gel desem “O” başkasına koşarak gitti,
Bir yanıma gelip ben gidiyorum dedin. Gidip geleceğim, sana geleceğim. Sadece kısa bir süreliğine gidiyorum uzak bir diyarda biraz işim var onu hal edip geleceğim deyip, çıkıp gittin. Bir elveda bir hoşça kal bile demeden. Peki, anladım gidiyorsun da bunca yıldır yaşadıklarımızın hiç mi hatırı yoktu? Hiç iyi bir izlenim bırakmamıştım sende? Hiç mi yüreğine dokunmamıştı sana söylediğim o sevgi sözleri, o aşk şiirleri… O seni seviyorumlar… Bir elvedaya bile gerek duymayacak kadar bir aşk mı yaşadıklarımız. Bir hoşça kal bile diyemeyecek kadar boş bir hayat mıydı sadece sana sunduğum.
Git hadi uzak diyarlara git işini gör. Hal et bakalım işini. Uzaklara git. Beni burada bir başına bırak. Bırak ta git. Söz sana üzülmeyeceğim. Sen keyfine bak… Ben yaşarım yine eskisi gibi. Tıpkı sen varmışsın gibi. Tıpkı benimlesin gibi. Ama biliyorsun sen yoksun. Ve gidiyorsun. Beni yapayalnız bırakarak… Olsun be gülüm demek ki hayatımda bu da varmış. Hani özümleyeceğim demiştim ya seni, sende benim için üzülme yaşa yaşabildiğin kadar. Ama şunu da unutma ki” kalan değil giden kaybeder” benim sevgili canım. Evet, üzülmeyeceğim çünkü seni unutacağım. Neyin var neyin yok hepsini al git onun için. Sonra ben unuttum diye sen de üzülme.
Yaşadıklarımızı, sevinçlerimizi, ağlayışlarımızı, deli gibi sevişmelerimizi… Hepsini hepsini al ve git. Ben unuttuğum zaman sen benim ne demek istediğimi anlarsın. Biliyorum şimdi bir işin var ve sen bir elveda, bir hoşça kal bile demeden gidiyorsun. Ona gidiyorsun. Ona. Değil mi sevgilim? Ona gidiyorsun? Peki, neden bunca zamandır hayatıma girdin. Ve neden beni baştan çıkartıp kendine âşık ettin. Neden bunca zamandır beni uyalayıp durdun? Hiç mi hiç bugünleri düşünmedin? Hiç beni terk edip ona gideceğin günü hesaba katmamıştın?
Hatırlıyor musun? Bir gün beni bırakıp gidersen o zaman ne olur diye sormuştum? Sen de ben hiçbir zaman seni terk edip gitmeyeceğim demiştin. Ya ben gidersem sen ne yaparsın demiştim? Sen bir başına sabaha kadar ağlayıp sızlamıştın. Sana o kadar ben bir yere gitmiyorum desem de fayda etmemişti. Alnına, yanaklarına kondurduğum o sevgi öpücükleri sabaha kadar dizinin önünde diz çökmemi hiç mi hatırlamıyorsun? Olan oldu. Benim dediğim oldu işte sen çıkıp gidiyorsun, bense bir başına bu kentte kalıyorum. Üstelik zehir zemberek ettiğin hayatımla gidiyorsun. Al ve git yanına her şeyi. Sabahları yalnız uyanır, yine masaya senin için fazladan bir bardak çay bırakırım, akşamları da bir tabak yemek fazladan doldururum tıpkı eskisi gibi. Sorun olmaz benim için. Bak sana gitme demiyorum. Engel olmuyorum sana nerde mutlu olmak istiyorsun oraya git, nerde mutlu hissedeceksen, nasıl mutlu olacaksan öyle yaşa. Bu yaşadığımız bir eski filmmiş zannedip unutacağım seni hiç sorun olmaz benim için. Belki seni bana hatırlatacak tek şey radyoda çalınan ve çok sevdiğim şarkı olur. O şarkıyı ben den daha çok seviyorsun diye bana kızıyordun ya işte seni ancak o hatırlatır. Yoksa hiç bir şey yaşamadık, sen yokmuşsun gibi hayatıma devam eder giderim. Bir elvedaya, bir hoşça kala hasret kalarak. Demek ki “ben seni sevdikçe sende onu seviyordun.” Ne diyebilirim ki helal olsun sana sevgilim. Katlanmak zorundayım buna hata benim seni bu kadar sevmemeliydim. Sana o sevgi sözlerini, o aşk şiirlerini söylemeliydim. Olan oldu artık cefasını çekme mecburiyetindeyim. Hadi şimdi git, ona git. Uzak diyarlara git. İşini gör. Ne yapmak istiyorsan yap serbestsin sen artık. Git belki erken gelirsin. Bak bir elveda bir hoşça kal demeden gidiyorsun. Ve ben anlıyorum ki senin ondan da umudun yok. Umut yoktu sende tıpkı onun gibi. Ve ben kimi sevsem hep beni aldatıp, sonra bir sevdiğim var uzaklarda ona gitmek için bir akşam amansız bir şekilde çıkıp giderler. Senin onlardan tek farkın ne biliyor musun? Onlar hep yaz akşamları giderlerdi, sense bir sonbahar, bir eylül akşamında gidiyorsun. Nasılda bu kadar isabetli olabildin? Bu hüzün ayını yakalamakla… Olsun be sevgili git sen, üzülme ona git. Bak ben üzülmüyorum çünkü unutacağım seni. Eğer senin gittiğin seni mutlu etmezse sakin ağlama, sakın kimseyi telaşa verme. Hepsini sende benim gibi yüreğine kazı, yüreğine kazı sonra…
Sonrası unut. Unut gitsin tıpkı benim gibi. Bak şuan elimdeki o son fotoğrafını da yaktım. Seni unutmak için. Olmuyor. Olmuyor biliyor musun? Unutamıyorum. Her şeyi yakmış olabilirim. Her şeyi atmış olabilirim. Ama unutamıyorum seni özlüyorum. Gün be gün özlüyorum seni sevgilim. Her gün uzun olan yoluna bakıp duruyorum belki gelirsin diye. Ama gelmiyorsun. Esir oldun sen sevdiğine, bense yolunu gözlemeye esir oldum. Unutmadım seni. Bir an bile aklımda çıkmadın. O ilk buluşmamızdan son gidişine kadar her şey aklımda. Tıpkı benimlesin gibi. Çık gel. Çık gel artık. Yeter artık bu ne bitmek bilmeyen bir işmiş. Fazla bekleme orda. Bak ben bunca zamandır bekledim seni. Çık gel artık. Bana gel. Biraz daha beklersen beni kaybedersin o zamanda beni aramaya başlarsın. Esir olursun yüreğine. Gel. Gel gör halimi… Geldiğinde ben o eski ben olur muyum acaba? Geldiğinde beni de kaybetmiş olacaksın. Ben de olmayacağım hayatında. Temelli gitmiş olacağım ay ışığında, bir yapayalnız ve aşkında sarhoş bir şekilde.
Ben kimi seversem “O” hep başka birini sevdi. Ben kime bana gel desem “O” hep başka birine gitti. Git mademki öyle ona git, onu sev… Vedalaşırken bir elveda, bir hoşça kal bile demeden.
Kimi sevsem “O” hep başka birini sevdi
Kime gel desem “O” başkasına koşarak gitti,
Mutluluk için.
Oysa bilmedi ki mutluluk uzaklarda değil de
Yanı başındaymış.
Git, mutlu ol, ona koş, onu sev.
Ama unutma ki: sen giderken, biride bana gelecek sevgilim,
Sen geldiğinde ben çoktan gitmiş olacağım gülüm.
Ben mutlu olmuş olacağım.
O zaman sen yapayalnız, bir başına kalmış olacaksın sevgili.
Yüreğine esir olmuş bir şekilde…
Beni her gece yalnızlığınla arayacak olacaksın.
Çektiğim onca acıyı sende çekeceksin,
Parmakların sigara dumanından sarılacak,
Sarhoşluktan dilin hep sürtüşecek.
Her yudumladığın viskinde beni hatırlayacaksın.
Ve lanetler okuyacaksın kendine.
Neden onu terk edip gittim.
Düşündükçe o aşk sözlerim kulağına çınlayacak.
Hani o son sözüm vardı ya;
“Kimi sevsem “O” hep başka birini sevdi,
Kime gel desem “O” başkasına koşarak gitti.”
Deyip yüreğine esir olacaksın sevgilim.
Maşuk Gültekin
30.09.2013/ Erzincan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.