- 867 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
DOKUNUM
İnsan sosyal ya da politik hayvandır, gibi kelamlar ederim sıkça… gocunmaya kapalı olarak ne hayvanı yüceltirim, ne de küçümserim insanı…
Hayvanla aramızdaki farkı koymak adına, hayvanın üstüne zihinsel olsun, ruhsal olsun, sosyallik olsun çok insansı özellikler yükleyerek yaparım bunu; hayvanlar alınmaya kapalı nasılsa, en azından dilimizi bilmiyorlar!
Öyle ya, belki de bundan ötürüdür ki niyetimizi de öğrenemeyeceklerdir. Ancak, niyetimizi anlamak için samimiyetimizi görmeye çalışacaklardır, yüzümüze bolca bön ve mahzun bakarak… maskelerimizi fark edemeyecekler, bin bir surata gömülürken insanlık!?
Sosyalleşirken bi adım fazla politikleştik, çar çop mum direk!
(Gazete/Çeşni Yazıları’mdan...)
YORUMLAR
inanın ben de hayvanları onlardan özür diliyerek konuşmalarımda kullanırım:))) yalnız onlar ne yapsa suçlanamazlar. çünkü .hayvanlar sabit farklı farklı proğramlanmışlar. hiç değişmezler. oysa insanlar değişim içinde iyiye doğru gitmeleri gerekirken yerinde sayıp veya geriye doğru gidince biz de istemeden onların bazı huylarına benzetiyoruz:)))çok tutan bir yazım var müsadenizle paylaşmak isterim.
"CİDDİ VE DEĞİŞMEZİM ? diyenlere...
DÜNYADA VAROLDUĞUNDAN BU YANA DEĞİŞMEYEN, EN CİDİ VE AĞIRBAŞLI YARATIK E Ş Ş Ş Ş E K T İ R !!!
insanla hayvanın biyolojik ortaklığını bozarken
bizi insan yapan şeyleri araştırdım hep
-Onlarda da arkadaşlık duygusu var
-film seyrediyorlar
-yük taşiyorlar
ama şiir yazamıyorlar
fakat biz de sınırları kaldıramıyoruz
bir de gümrüklerimiz var
onların öyle sorunları yok
daha çok araştırılacak bkir konular var
aya çıkmaktan daha gerçekçi
sevgilerimle
harikaydı dostum