- 800 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMİZDEKİ ARSIZ ÇOCUK !
Hep arayış içine gireriz. Hep ararız birşeyler, bulduğumuzda ise önemini yitirmiştir, elde ettiklerimiz.
İnsanız; kimimiz bazen boşlukta tutunacak bir dal ararız.
Bulduğunu sandığı dakika, mutluluk sirenleri çalar hemen.
Gökte ne kadar yıldız varsa parlamaya başlar.Mutlu olur,, bildiği gerçekleri bile unutur insan.Hayat ne tesadüflerle doludur ki, bazı dostları vardır onu uyaran, dinlemez ve kişi bildiğini okur.Çünkü pembe bulutları görmek istercesine, kararan havayı yarar delicesine.
Bahara açar, yağmurlarla besler sevdasını.Öyle ki, yağdıkça yağar, aktıkça sevda bulutları, göğün pembe görüntüsü iyiden iyiye ortaya çıkar.
Sevda dediğimiz nedir ki...
Süslü balonlar gibi uçururuz göklerde. Her renkten balonları dizeriz yarının umutlarına.
Ta ki, şimşekler çaktığında balonlar patlar bir bir. Yürek acısı içine oturur.
Sanki çocuğun elindeki balondan daha kıymetlidir gördüğü renkli balonlar.
Elindekini görmez, başka renktedir yine gözü.
Sanki bizler, hep çocuk olmadık mı ?
Elimizdekinle yetinmek yerine, gözümüzün takıldığına umut bağlamadık mı ?
Renkler soldukça,umutlarda solar yıkılır.
Balonu patlayan çocuklar gibi, başlar yürek feryada. Çığlıkları dinmek bilmez.
Ki....
Yeni bir balon alıncaya kadar.........
ADALETİN SESİ...
YORUMLAR
Sanki çocuğun elindeki balondan daha kıymetlidir gördüğü renkli balonlar.
Elindekini görmez, başka renktedir yine gözü.
(Komşunun, t.... komşuya k.... gö. )
Ne demeli size sevgili Malkoç? Nesirde de yakalamışsınız sosyal ve bireysel yargıları ve olguları. Güzel yargılayan ve ayan beyan izah eden gönlünüze sevgi ve saygılar diyorum. Cengiz...
Deryalar dolusu yürekten, sitem kokan arif sözler.
Gelde parelenmesin yürek, nemlenmesin gözler
NE DİYEYİM GÖNÜL DOSTUM!........................
NE DİYEYİM............................................
NE DİYEYİM BÖYLE KADERE!.......................
PEH..................................................
NEYSE SİZİN OLSUN GÜNEŞLİ GÜNLER
hayatımın önsözü=MAKARA TUKARA, BİR DEMLİK ÇAY, BİR PAKET SİGARA...
Sevgi sözcüğüyle yıkadım ruhumu, şefkat havlusunla kuruladım.gözyaşımla serinletip, umudumla güldürdüm.
Ben bu dünyaya kahkahalar gezegeninden, neşe dağıtmaya geldim.
Kederlerden örülü duvarlar bile yıkmadı ümitlerimi...
Kalemim silahım, sözlerim tokadım oldu, bana kötü konuşanlara.
Benim hecelerde gözüm var, serbeste sözüm var.
Eğer daha kurcalarsanız Attila İlhanla nişanım var beklerim.
İŞİN HEP ŞAKA TARAFINDAN BAKARIM HAYATA.
İÇİM CIZBIZ KÖFTE, DIŞIM BALLI KAYMAK
YORUMUNUZA TEŞEKKÜR EDERİM CEMAL BEY.
HAYAT TEKERRÜRDEN İBARETTİR....YAŞAYINIZ DERİM.
Hayal dünyası kimine lalü gevher olur kimine şu kavanoz dipli Dünya var ya gönül dostum, inanın dar olur.
Umut edersin düş kurarsın , sizin yazınızda bellirttiğiniz gibi pembe düşlerle hülyalara dalarsın, renga ren balonları hatta uçurtması olan bir çocuk gibi, birde bakarsın ki, mutlu rüya o güzel düş kabusa dönüşmüş.
Buna ben kader çizgisimi desem , kötü yazgımı desem bilememki.
Yürek sarsılıyor beyin sarsılıyor beden gücünü yitiriyor bunca hayal kırıklıklarından sonra, depresyona gire biliyor
Çünkü seven yürekte sevgili düşünen beyinde tusanimi yaşanıyor, toparlanması aylar süre biliyor
Güzel içten bir yazı okudum bu vesile ile birazda yüreğimdekileri aktarma fırsatını buldum
İyiki varsınız, iyiki yazıyorsunuz
Kırılmasın dost hiç bir zaman yaşam umudunuz
SAYGI İLE
____ŞAİR 67___
YÜREĞİMİN SESİ