- 436 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kutlamıyorum işte
Kutlamıyorum işte 365 Gün… Öpüyorum
Anam, anam benim anam derken insan olanın, insan gibi düşünenin annesinin kıymetini bilmemesi mümkün mü?
Hele bir de ana ayrıysa, ya da hastaysa, ya da hiç görmediyse anacığını…
Yazarken yazamam diye koruyordum, anam yok ki okusun, okutsun, gözlerimden akan yaş niye!
Neden ağlıyorsun kendimeyim. Ben.Ben gözü hep yaşlı öksüz an anımın kuzu-suyum.
Düşünüyor ve soruyorum sonra kendime?Bir koyun anasız yada bir kuzu koyunsuz kalabilir mı ,kalırsa ne olur diye gözlerimden yaşlar boşalıyor. Neden yazıyorsun o zaman anam yok diyorsun, yazmam derken ağlıyorsun şimdi… Evet, ağlıyorum, şu dünyanın adaletsiz dönen zincir çarklarına ve çıkardıkları ben seslerine ve 365 günde bir gün hatırlamalarına analarımıza kadınlarımıza ağlıyorum.
Anam, analarım elimden bir şey gelmiyor çünkü kader bizi ayırdı anlıma öksüzlük yazıldı. Yazıyorum anlatıyorum ama kime ne, kimse bilmiyor ne kadar zor olduğunu birlik olanlar kıymet bilmiyor anam . Sen biliyorsun ya önemli olan zaten senin ve benim bilmen değil mi… anacığım
Adına anne, ana vs. dediklerinin ne önemi var ki, ben adına değil, analık özün var ya. ana işte ben bu öze aşığım, bu öz için ağlıyorum güzel anam/analar.
Nerede bir kadın görsem anam der seni düşünürüm benim meleğim der göz yaşına boğulurum içim de fırtınalar kopar alır önüne yıkar ne kadar umudum varsa ne kadar hayalim varsa alır götürür çünkü sen yoksun eksik yanım sensin nere de bir kadın görsem ayaklarını uzatsa da doya doya öpsem derim koklasam derim .
Dedim ya 365 günde bir gün seni hatırlamalarına ağlıyorum, süsleyip yalanla gösterişli sayfalara yazacaklar seni, olsun be ana, onlara da bir şey demezsin gülümsemeyle hep bakarsın gözlerin yaş olsa da biliyorum ana. Çünkü sana aşığım ben… Çünkü sen anasın.
Gözyaşıyla yazıp, gözyaşlarımla kendi köşemde kendim okuyacağım, yok ana yok kimselere söylemedim, sen ve ben, anam, analarım.
Yalan değil ana nere de bir ana görsem hep anam derim. Şu an yanımda değilsin gelemesin ama biliyorum, görüyorsun his ediyorum, buradasın beni anlıyorsun değil mi anam. Bir kerecik uzat elini, dokun bana öpeyim seni doyasıya ne olur bir kerecik…
Gelemesin izin vermezler ahretten biliyorum, olsun şu an buradasın ya bu bana yeter ana.
Ana bir şeyler söylüyorsun duyamadım tekrar eder misin güzel anam benim… anladım tamam aşklarım yok ki bana aşklarımı/sevgililerimi soruyorsun, Kimselere demezsin yalnız sana söylerim ,
İki aşkım var başka yok ana
Birincisi güzellerin güzeli her şeyin sahibi yarabbim dır ana.
İkinci aşkım cenneti ayakların altında taşıyan sensin anam…
Küçük bir not .El kızı diye yaptıklarınızı Ananıza .Bacınıza ve karınıza yaptıklarında sakın üzülmeyin
8 mart kadınlar gününü kutlamıyorum. Kutlayanlara derim ki kimi kandırıyorsunuz her şey ortayken
Tüm kadınlarımız ellerinden öpüyorum .
Yüzümüz anamıza/kadınlarımıza düz olsun. Benden söylemesi,
Dostcakalın. Yaşar
YORUMLAR
Yaşar İnatçı
yüreğimde olmayanı kulağım duymaz üzgünüm size katılmıyorum tüm annelerin elerinden öpüyorum iyi ki varlar ve bu dünyanın Meleklileri bazen diyorum kıskançlık mı var biz erkeklerde diye neyse teşekkür ederim içten yorumunuz için n sevgiyle kalın