- 726 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KALEM SÖZ İCRAAT
duygu paylaşımı yaptığımız sitemizde ; hepimiz eğitim , bilgi birikim hatta kültürümüzün ölçüsünde yazıyor , içimizi döküyoruz sayfamıza . Kimimiz az okunur , kimimiz çok kimi yazdıklarımızdan istifade edilir , kimisi ise kin ve nefret tohumları saçar . Asl olan Türkçemizi katletmeden , yazdıklarımızda samimi olmamızdır .
Hepimizin takdir edeceği , yazım ve hitabeti kuvvetli nice arkadaşlarımız , yazım dostlarımız var . Kimilerini okuyup haz almamak mümkün değil , kimilerinde de üzülmemek .
Düşüncelerimizi , dilimize gelenleri kaleme yaz deriz . Klavye de önümüzde , tuşlar ve yazarız . Söylenenler çok da doğrudur . Sanırsınız ki konu da otorite ... özenir , saygı duyar , büyük bir hassasiyetle de okuruz . Söz kaleme emretmiş o da yazmıştır . Vay be deriz ...Helal olsunu da ekleriz . Sonrasın da ibretle görür ve izleriz ki , o söylemlerin sahibinde öneri ve düşüncelerinden eser yoktur . Hemen aklınıza gelir ; ’’ Hocanın dediğini yap , gittiği yoldan gitme ’’ ... Vicdandan bahsedenin vicdan yoksunu olduğunu , dedikodu , iftira , gıybet kötüdür diyenin , kendisinin baş sırada olduğunu , kişileri birbirine düşürdüğünü , hafiyeliğe soyunup , delil toplama uzmanı kesildiğini esefle görürsünüz ... Bu ne perhiz , ne lahana turşusu gibi ... ’’ya olduğun gibi görün , ya da göründüğün gibi ol ’’ Sözünü kullanandır ama oradan vurmaktadır . İşte O zaman ; sözle icraat başka ise , herşey boş ve anlamsız . Bir şey ifade etmiyor .
Önce kendimize iyice bakıp değerlendirmede sonrasında ahkam kesmek doğru olanıdır . Bilgi , beceri ve gücünüz ölçüsünde ...Veya susmak ...
Selam ve saygılarımla .
Refik
06 . 03 . 2015
İstanbul
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.