- 1203 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kadın cinayetlerine bakışım
Kadın cinayetlerine bakışım.
……….Ne zaman görsel ve yazılı medyadan haberleri izlemeye başlasak son günlerde ülkemizde kadına karşı olan şiddet hareketlerinin arttığını kadın öldürmelerinin diğer ülkelere göre bizim ülkemizde dğer ülkelere oranla çoğaldığının haberlerini okuyor duyuyoruz.
……….Hatta bu konuda yapılan istatikleri görüyor neredeyse ülkemizde kadın şiddetlerinin diğer ülkeler göz önüne alındığında bizim ülkemizde rokora doğru koştuğunun söylenimleriyle hayretler içinde kalıyoruz.
……….Bu konuda görsel ve yazılı medyada sıklıkla duymadığız, okumadığımız bir konuyu bir okuyucu ve bir dinleyici sade vatandaş olarak yazmak istiyorum.
……….Bu ülkemizde istatistik yapan şirketler diğer kurumlar, acaba neden bu kadın şidetlerinin ülkemizde bu kadar çok oluşmasının sebeplerini halkın içine çıkıp yeterince istatistik yapıp araştırmıyorlar ve açıklamıyorlar,kadına karşı olan şidettlerin,acaba ülkemizde altında yatan gerçek sebeplerin neler olduğunu istatistik haline getirip, kamu oyuna karşı açıklamıyorlar ben bu konuyu hep merak etmişimdir.
……….Belki de onlar araştırıyorlardır amma, ya benim dikkatimden kaçıyordur ya da onlar medyada gereği kadar açıklamıyorlar gizli tutuyorlardır.
……….Biraz düşününce, acaba diyorum kendi kafamdan, bunun gerçek sebebi ülkemizdeki işsizliğin hat safhaya çıkması çoğalması, geçim sıkıntısının insanları kadın cinayetlerine götürecek kadar, çıldırtmış artmış olması insanların bu sebeple bunalıma girmiş olması olamaz’mıdır.
………Bence olurdur.
………Bu olayları sadece insanların cahilliğine, cinsel istekliğine bağlamak bence yeteri kadar doğru değildir. Hiç kimse durup dururken cinayet işlemekten ceza evlerinde ömür boyu yatmak çürümek istemez. Hiç kimse kendi canına ortada hiçbir sebep yokken kıymak istemez.
……….Hiç kimse kendi çoluk çocuğunun gözleri önünde çocuklarının annesini eşini onun yakınlarını hunharca öldürmeye kalkışmaz. Bunların oluşmasında mutlaka gerçek bir sebep vardır.
……….Cinayet işlemek, hiç’ de öyle kolay bir şey olmasa gerektir. İnsan kolayca öldürülen canına kıyılan bir yaban hayvanı değildir. İnsan sinirlenince silahını çekip karşısındakini gözünü kırpmadan kolayca öldüreceği bir düşman değildir. Konuştuğu bir zamanlar kendisine değer verdiği sevdiği evlendiği çocuklarının annesi olan kişidir.
……….İnsan sevdiğini kendi çocuklarının annesini kolay, kolay öldüremez. Öldürmek için cinnet getirmesinin gerçek sebepleri ortadan kalkmış olsaydı ülkede bu kadar çok kadın şiddetlerinin olacağını ben tahmin etmiyorum.
……….Şiddete karşı sokaklarda pankartlarla dolaşıp kadın cinayetlerine bir dur demekle, yürüyüşler yapmakla kınamakla bizler bu kadın cinayetlerinin önüne geçilebileceğimizi tahmin etmiyorum.
……….Bana göre kadına karşı şidetin cinayetlerin, gerçek sebeplerini iyi tesbit etmek bu sebepler her nelerse onları ortadan kaldırmak soruna kökünden çare olacak gerçek çareler bulmaktır.
……….Yoksa ülkemizde daha çok kadın cinayetleri olur biz de bunları duyar okuruz.
……….Saygılarımla Sürçü lisan ettiysek af ola.06 Mart 2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.