- 490 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hiç Gönderilmemiş Mesaj
Ve biliyorum ki tam tamına 50 dakika sonra uyanacaksın. Uyanamamış gözlerle mesajı okuyup nasıl yani ? diyeceksin. Bu saate kadar neden uyumadığımı merak edip sonra hazırlanmaya başlayacaksın. Ve tabi bunları bana neden yazdı sorusu ilerleyen saatlerde kafanda oluşacak, şimdi değil...
Yanında olup yeni bir güne pekte güzel olmayan sesimle seni uyandırmak isterdim. Gözlerini ovuşturmanı yataktaki beş dakika daha der gibi kıvranışlarını izlemek isterdim. İşte o anlar sinema tadında olurdu,tadından yenmezdi. Belki bir Natalie Portman olurdun siyah kuğunun kuğu olamayacak haliyle. Tabureye oturur sadece izlerdim. Öncelikle İnternet paketim kendi kendine bitmiş, telefon güncelleme yapmış bir yığın. öğlene kadar whatsappa giremeyeceğim, öğlene kadar diyorum çünkü gidip internet paketi almayı düşünüyorum. Bu bilgilendirmeden sonra asıl mevzuya dönelim. Bir hayal kurdum ben senin olduğun. İlk aşkları falan kattım tabi karşılıklı yaptım bunu her dakikanın hesabını tutarak yaşam muhasebeciliği yaptım sen uyurken. İlk aşktan sonra büyümeye başlarmış insan ve ne kadar büyürse s’ona o kadar yakın olurmuş. Galiba bende s’ona yaklaşıyorum. Tıpkı ilk okuldaki fırlamalıklar ortaokuldaki taşkınlıklar ve lisedeki masumiyetle alakalı bir devam gibi. Dikkatini çekti mi lisenin fırıldakizm üzerine doktora kıvamında olması gerekirken masumiyet üzerine kurulu oldu. Neden masumduk peki ? İlk aşk olabilir mi ? Bence tam üstüne bastın mümkünse orada dur.. Hangimiz aşık olmadık ki diyeceğim ama ben aşık olmamıştım gerçekten yoktu öyle bir şey üstelik inekte değildim nasıl bir mantaliteye sahipsem es geçmişim kendimi. Sözel derslerim iyiydi buna rağmen edebiyattan kalmıştım bir kere ... Duşun ben edebiyattan kaldım. Edebiyat hocam şimdi beni görse diplomasını yerdi galiba. Bunları neden anlattım bilmiyorum ama ilk aşkına teşekkür ediyorum naçizane. Sendeki s’ona yani bana gelmene seni başlattığı için. Ve sonralarında da bensiz geçen her güne saygıyla eğiliyorum. Başlamak bensiz bitmemek benimle olacak ve inan bana ne kadar uzaksan o kadar yakınım sana. Nefes bile tabirini değiştirir görse beni. Şimdi ben rüyama geri dönüyorum yaklaşık 5 saat sonra uyanırım ve devam ederim sana "nefes" almaya. Bensiz iyi bak kendine benimleyken daha da iyi bak köftehor çünkü sen bir ömür lazımsın bana.
Mehmet Ali Orhun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.