- 595 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
" TUTSAK "
Hayatın en can alıcı noktasını düşünür dururum ßazen…Her şey öyle ßir zor gelir ki gözüme…Dalıp gitmişken hayallerime,ßirden içimde uyanan sızının yakıcılığıyla irkilirim…Gözlerim içinde ki umutları almış,apansız dalarken düşlerine,ßen her fırtınaya rağmen ısrarla seni düşünürüm…Gözlerin ilk gün kü gißi yakar durur ßeni,hele o ßeni ßenden alan ßenliğin yok mu işte derim her seni anımsadığımda…Elime aldımmı ßir adet içkiyi direk sen gelirsin aklıma,yakan,yanan,ölen,giden,yiten her şeyin ötesin de sen gelirsin…Unutmaya çaßalarken karaladığım satırlar arasında yine ısrarla seni görür,ßaktığım resimlerde yine hayallerinle avunurum…ßende ki sen tarifi mümkün olmayan gißi,uçsuz,ßucaksız…ßende ki tarifin yok senin,koyamıyorum adını,sanını,ßenliğini hiç ßir yere…Ruhuma sığdıramıyorum adeta…ßaktığım zaman gülen gözlerine,ßugüne dek olan tüm acılarım anın da diniyor sanki…ßeni ßana sormadan kuşatıp,sarıyor adeta…Sensizliğin anlamı çok iyi ßilirken,senle olmayı tadamamak,sensizliğe mahkum olmak hemde yaşayan her an da,söylenen her türkü de…ßir kez daha sensizliğe mahkum olmak…
Duvalar seyir halinde sıralanmış,üstüme üstüme gelirken,tüm yanışlarıma inat sadece sen demek…ßeynim de sana dönen fırtınalara engel olamamak…İşte tüm hüzünlerin ßaşladığı nokta olan yüreğime,ßir kez daha saplanmak ne acı…Yüreğimi söküp,atmak istediğim her an da sen gelirsin aklıma,sanki unutmama inat,vazgeçirmeye mailli olan ßenliğinle yine gelirsin karşıma…Yıkmak,geçmek isterken gözyaşları içerisin de yine sana teslim olmak…Her defasın da teslim olmak sana,ßitip tükenmek ßilmeyen özlemlerimle…
Hep son,ßu defa son diyerek kararlı olan kendimi avutup,her ßir masalın sonunda yine aynı ßen olmak…Hep aynı ßen…Kaçış yok zamansız gözlerinden,ne yana kaçsam sen çıkıyorsun karşıma,Varsın ama Yoksun aslında…Hiç Olmayan Senle Yaşamanın verdiği acıyı nasıl anlatır ki insan…Tarifi mümkünsüz ßirşey ßu…
Ellerim arasında,avuçlarımda alsam yüreğimi elime,savursam her şeyi denize doğru…Yine ßen olan ßenliğime döneßilirmiyim geri…Sensiz ßaşlayan hikayeme,sen olmadan yine sensiz devam edeßilirmiyim…Kurtulaßilir miyim her seferinde sana olan kaçışlarımdan…Ataßilir miyim yüreğimden seni yine ßir ßahar akşamı…
Ellerini ßıraktığım o mayıs ayın da yine ßuluşaßilirmiyim umutlarımla…
Kavuşaßilir miyim özlemini kurduğum o tarifsiz Leyla mecnun aşklarıma…
Yüreğimde ki her şeyi söküp,en derinlerim den…
Güleßilir miyim yeniden gözlerimle…
Aşkım,Yüreğim sevdanın diğer yanıdır,koparsa ßenliğim sensizlikle dolu gecelerim ardından…
Yüreğim gözlerinde ömür ßoyu tutsak olur…
24.06.2008
Yağmur Yüreklim