- 929 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZLEDİM DEDEM
Çok bekledim gelmeni. 4 Mevsim bekledim. Gelmedin ya da gelmek istemedin. Özledim seni kokunu öptüğüm o pamuk ellerini özledim. Seninle park’a gitmeyi seninle dertleşmeyi özledim ben dedem. Toprağın altına koyduğum andan itibaren özledim seni ben. Size geldiğim de seni oturduğun o kırmızı koltukta göremeyince çok ağladım ağlıyorum dedem. Ağlayınca gelmeyeceksin biliyorum ama ben inatla seni istiyorum. Biz dede ve torun değildik. Biz herşeydik herşeyimizle herşey. Ben seni öpmeye koklamaya sarılmaya doyamamışım. Sana pampa demeyi o kadar özledim ki...
Dön geri! Yine seninle pikniğe gidelim oyunlar oynayalım. Oturup çay içelim, annemleri izleyip onlara gülelim yine dedem. Ananem ne kadar özledi seni biliyor musun? Yemek yiyoruz seni anlatıyor, Uyuyoruz yine sen, Kalkıyoruz yine seni, Ne yapıyorsak hep seni anlatıyor. Yıllar geçmesine rağmen aşkınız hala duruyor ya ben daha hiç bir şey diyemiyorum elim ayağım kilitleniyorum konuşamıyorum. Yoğun bakımda ki o yatakta dinlenmek için yattığını düşünmüştüm sen kaç defa daha atlatmıştın bunları. Küçük bir kalbe mi yenilecektin? O yatakta dinlenmek için yattın zannettim ama değilmiş. Neyse. Sana söz veriyorum ananeme iyi bakıcam gözün arkada kalmasın onu tutabildiğim yere kadar tutucam. Öpücem senin yerine bol bol.
MEKANIN CENNET OLSUN DEDEM...