- 435 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BELİRLİ ANLARIN TAHMİNKAR SONUÇLARI
Ansızın aklıma düşen,sevdiğim ,henüz ne olduğunu kestirememiş olduğum ve o ses i duyduğum anlarda genelde uzanmış ve yastığıma paralel olurum.Heyecanla kalktığım anda kalemimi elime götürdüğüm anda daha defterin sayfasını açmadan , o her ne idiyse gidiverir.Daha ne olduğunu tanımlamak için düşünmeye başlamamışken.Bir müddet ne olduğunu düşünürken , gelmemeye karar vermiş o olguyu şekli her neyse , gelmesi için kendime oldukça iyi yaklaşmaya çalıştığımda daha da uzağa gittiğini duyar gibi olmuştum.Olayın yastıkta bittiğini düşündüğümde , yastığı başıma paralel tutup denediğimde gelmemeye karar vermişse bir kez gelmez artık.O anda zihnimin çekmediğini düşünerek , çektiği bir yerlere taşınsam da hiçbir sinyal olmamasının sebebi , mantığın devreye girmesi diye bağlamaya çalışırken ,mantığı kapatacak bir yol ararken , sersemlemiş uyumaya gitmeye çoktan karar vermişimdir.Tekrar yastığa paralel uzandığımda ise , yüksek çözünürlüğe sahip görüntüler , gülhane parkı gibi geliverir davetsizce.İşte o anlarda uyumak , en garanti tesellidir.
İşte bu yüzden insan en iyi halinin masa da oturmak olduğunu savunmak istediği zamanlarda , ayağının bir tanesinin çok az yukarıda olmasını anlamamazlıktan gelme halinin adına genel eylem şekli denilebilir.Bütün ülkenin resmi ve özel birimlerinde , bilgisayarlı masada oturan şekli görüntüsünün bıraktığı intibayı yorumlarken , anlattığım haleti ruhiyyeyi hesaba katmamam gerekir , bir başkasına anlatırken.Bir eylemin en iyisini , bir bireyin ararken , en iyi halini yakalaması , şekillerle yönlendirilebileceğinden ve buna sadece kendim inanacağımdan , kendimi ifade ederken hep bu yüzden zorlanmışımdır.Detaylardan , ifadelerden , renklerden , varlığı betimleyen herşeyden total etkilenme hali , elbetteki , tepkiyi kontrol etmeme olmamalı.Ama öz varlığında , küçük titreşim frefanslarından bile etkilenebilen frekans alıcılarınız varsa , ne zaman ve nasıl sönümleyebileceğini hesaplaması gerekirdi.Herşey etkiliyorsa , etkilenmek istediği renklerin bulunduğu kalemlere öncelik verebilmek en doğal hakkı olmalı bazen.sonra zaten ister istemez sessiz filmleri anlamaya başladığında , hareketlere anlam vermeye başlayacak ve seslerin hareketlerle uyumunu aramaya başladığını farketmeyecektır.Kim farketmeyecektir.Onu henüz bilmiyorum.Ama ilgilisi farketmeyecektir.Sonra aman canım etmezse etmesin demeye başladığı anda zaten bütün anlamları karşılık görmeyen bir yıldız kayması gibi degerlendirip , izleme süresince dikkate almaya başlayacaktır.İster anlamaya yakın kalsın ister kalmasın.Hızlıca atlanmış anlamlar , bir defterde tekrar görüşülmek için saklanmaya başlasın , kendisini bir sonraki aşamaya hazırlamış tereddütlerini bile , birer birer elemeye başlayacak , ilerleyebildiği kadar aynı indirgenmiş durumların tekrarlarını seyretmeye başlayacaktır.İndirgenmiş , sindirilebilen , kolay uygulamaya geçirilebilir tüm duyumlara en hızlı tepkilerin geliştirildiği atmosferlerde bile çeşitli tahminlerin tutma olasılığı arttıkça daha da ilerleyecektir , kararlaştırdığı sadeliğin dışında manalar.Bağlı belirli ilintili hiçbir duygudan , oluşumdan esinlenmemiş bile olsa.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.