YORUMLAR
Bazen yüz yüze hiç tanımadığınız bir insana içten bir saygı ve sevgi beslersiniz. Yazdıklarında kendinizden bir şeyler bulup, bu dünyada yalnız olmadığınızı anlarsınız ve yüzünüzde bir tebessüm oluşur. Okuduklarınızla, anlatılan ortama girer, kendinizi hikayenin kahramanı ile, etrafınızdakileri yan karakterlerle özdeşleştirir, yaşadığınız çevreyi daha bir anlamlandırırsınız. Onun gibi yazmaya öykünür, tatlı bir kıskançlıkla okursunuz yazılanları. İşte öyle bir şey.
Büyük geçmiş olsun üstadım. Size acil şifalar diliyorum. Büyük geçmiş olsun. Dualarınızın kabul olması dileğiyle...
Geçmiş olsun değerli yazar ben ironiyi anladım selamla.Bende Cumhur b eşinin gizli ortağı olduğu bu hastaneyi ve gemicik sahiplerine selam yolluyorum.
Kemnur
Çok geçmiş olsun Kemal Bey. İnsan bazı şeyleri elinden yitip gidince anlayabiliyor maalesef. Bizi neler beklediğini bile bile içmeye devam ediyoruz sigarayı. Yazının sonuna doğru yine gülümsetti yazdıklarınızı. Ne garip dünya şu yaşadığımız ülke. Paran varsa bütün kjapılar açılıveriyor. Gittikçe elini eteğini çekiyor devlet bütün hizmetlerden. Birileriğnin cebi doluyor, sonra da hükümete oy olarak dönüyor, ciğeri yanmaktan bıkmış millet bir iki fiyakalı lafa inanarak. Allah şifalar versin Kemal Bey. Saygılarımla.Dualarımız hep sizinle.
Çok değerli Kemal Abim
Büyük geçmiş olsun. Umarım tam anlamıyla yeniden sağlığınıza kavuşmuşsunuz dur.
Hastane yönetimine değerli doktorlara ve tabi ki, sn Cumhurbaşkanımıza da teşekkür etmeniz taktire şayan. Size bir kez daha hayran oldum her şart ve koşulda kadirşinaslık gösteriyorsunuz ya)) gönülden tebrik ederim.
Yeniden geçmiş olsun kıymetli Abim
Saygı sevgilerimle
ALLAH acil şifalar versin canım dostum.
Paran varmış vermişsin kardeşim.
Parası olmayanlar ne yapıyorlar acaba ?
Önemli olan sağlık.
Tekrar geçmiş olsun.
Allah seni çocuklarına ve bizlere bağışlasın güzel kalem, güçlü kalem...
Kemnur
Bu sürece tekabül eden günlerde benzer sorunlar yaşamış olmanın verdiği rastlantı ile geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum hocam. belli ki hava da bizlere eşlik etmiş. Allah bir daha böylesi günler yaşatmasın hiç birimize. Daha güzel ve daha mutlu günlere erişmemiz dileğimle...Allah'a emanet olun. Saygı ve hürmetlerimle...