İnsan Aşık Olunca
Aşık olunca Önce çok Mutlu oluyorsun Sonra iyiki tanımışım diyorsun inanıyorsun güveniyorsun Uğruna ölecek kadar seviyorsun sonra senden tüm mutluluklarını alıyor Tek başına kalıyorsun ,dört duvar üstüne gelince ağlıyorsun Bir çare diyorsun nefesin kesiliyor ama ölmüyorsun Aşkı ararken acıyla doluyorsun , yüreğin kanıyor gözlerin yaşarıyor Teselli eden dostların oluyor ama sen gelsin istiyorsun Günlerce aylarca hatta yıllarca bekliyorsun Gelmez dediklerinde , Gelicek deyip kendini kandırıyorsun , avutuyorsun sonra birşey oluyor Ve Yalnızlığa alışıyor sarılıyorsun sonra korkuyorsun Aşktan Bir fincan kahvede yada bir sigarada arıyorsun huzuru Sonra zaman herşeyi siliyor önce adını sonra gülüşünü verdiği sözleri bile unutyorsun Önce kalbinden atıyorsun sonra Hayallerinden , BU Kez Yeni bir Umut diliyorsun bu sefer Mutlu olmak istesende inanamıyor güvenemiyorsun Sonra Aşka inancın bitiyor ne onu nede başkasını sevebiliyorsun , sonra seviyorum diye başına üşüşenler oluyor onları bile üzmemek için kaçıp saklanıyorsun onlar kovaladıkça sen kaçıyorsun durduğun an onlarda kanatıyor yaranı , ne yapsanda olmuyor çaresiz kalıyorsun insanların kalbinde bir aşkın olmadığını kabulleniyorsun zaten sevmek istesende vazgeçiyorsun , ne kadar istersekte hep vazgeçiyoruz. çünkü gerçek Aşk nedir bilmiyoruz..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.