- 744 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DEVLET ADAMLIĞI CİDDİYET GEREKTİRİR..
Türkiye çok değişti on yıl yirmi yıl öncesine göre.
Haberlere baktım bugün sabah dün Ankarada’ydım televizyondan uzak kaldım.
Mecliste grup toplantıları vardı.
Evde olsam izlerim mutlaka.
Çok kritik günlerden geçiyoruz millet olarak..
Birileri 28 Şubat günlerinde kalmışlar anlaşılan..
28 Şubata giderken M.Necmettin Erbakan Hocamızın bir Libya gezisi olmuş,Kaddafi kıl çadırında ne derece doğrudur bilemem -çünkü o günlerde yahudi medyası veryansın milli hükümeti yıkmaya son gaz devam ediyordu.
Türkiye Cumhuriyeti Başbakanına fırça çekmişti,tozunu almıştı,iç basına mesele bu şekilde yansıtılmıştı..
O günlerde Erzicanda vazifeli bir Yarbay ...sanki üzerine vazifeymiş gibi ... diye affınıza sığınırım hakaret etmişti.
O günlerde herkes hükümeti yıkmaya odaklanmıştı.
O adama kimse bir laf etmedi hatta ödüllendirildi sanıyorum..
O günler geçti artık gerçeğe dönün Efendiler.
Bir dahada gelmez inşaallah.
Yahudinin at koşturduğu,devletin damarlarına girip taze kanını çektiği günler.
Unutmayalım başörtüsü zulmunü,asker kardeşlerimize reva görülenleri,Orduevine alınmayan başörtülü
nineleri,anneleri,dönemim namlı paşalarını Çevik Birleri,Kemal Alemdaroğlunu, Kemal Gürüzleri,Süleyman Demirelin tavırlarını-ölse şehit gibi törenle devlet mezarlığına gömerler-İkna odalarını,Doğu Silahçıoğlunu unutma milletim.Fırsatını bulsalar üzerimize atılırlar bunlar...
Ben de bazen kızınca onun tırnağı bile olamazsın derim Padişahıma hakaret eden birisine.
Kimsenin sevdiğine,kutsalına,özeline hakaret etmeyeceksin canlı yayında.
Yoksa bugünkü beş yaşındaki bebe bile babasına cevabı yağıştırdığı gibi o lafı sana misliyle iade ederler.
Türkiyede köprülerin altından çok sular aktı,çok şey değişti.
Devlet geleneğimiz bundan en büyük yarayı aldı.
Milliyetçi cephenin lideri Sayın Devlet Bahçeli bin düşünüp bir konuşmalı,adının başındaki Devletin başına,paşasına gereken saygıyı eskiden olduğu gibi göstermekte herkese örnek olmalıdır.
Bir okulu idare eden idarecilerle,personel arasında nizah ,kavga olursa denetim iyi yapılamadığından orada olumsuz durumlar cinayet,kavga olur,istenmeyen durumlar görülür.
Bir evde ana baba ayrılmışsa çocuklar yerini bulmaz,kızı davulcuya kaçar,oğlu esrarkeş olur.
Devlet idareside aynı ev,okul gibidir.Hükümetle muhalefet,bürokrasi bilikte olmazsa orda cinayet bollaşır,terör artar,faili meçhuller çoğalır.
Denetimler ınkıtaya uğradığından etki-tepki meselesi.Bugünlerde birileri ortalığın kızışmasından meded umuyor olabilir.
Polisin emniyetin her zaman uyanık olması lazım.Şakaya gelmez geçmişte çok büyük planlı suikast ve patlamalar olmadı mı?...
Allah bu muhalefet varken Türkiyemizi bir savaşa girmekten muhafaza etsin.
Bugün,samanyolu,halk tv hepsi aynı telden çalıyor.
Düşmana bütün gizli sırlarımızı verip bizi arkadan hançerler diye endişe duymaya başladım.
Affınıza sığınıyorum her şey uluorta dünyanın gözü önünde medyaya söylenmez ki.
Bunlar bırakın devleti idare etmeyi bir manav tezgahını yönetemezler bu akılla yanlış mıyım?
Türkiyede kim bir şey yaparsa o sahipleniyor.
Muhalefet ise kumalığını yapıyor her zaman olduğu gibi..
***
BU USLUP USLUP DEĞİL...
Son derece hassas bir döneme girdik.
Ekonomi yeni krizleri maceraları kaldıramayacak kadar ince dengelere bağlıdır.
Sağduyulu olmak,teenni ile hareket etmek lazımdır.
Avrupa ve ABD de bu türden meseleler bildiğim kadarıyla milli mesele olarak kabul edilir,meclisde gizli oturumlarda ortak mutabakatlarla kararlar alınır.
Köydeki Ahmet Amcada,şehirdeki Hidayet öğretmende bunu en son duyan olur.
Yabancıların gözünde kavga eden bir meclis,kavga eden bir bürokrasi kolayca işlerin kotarılacak ülke izlenimini vermez mi?
Batıda hükümetler değişir ama politika hükümetten bağımsız kaldığı yerden devam eder öyle değil mi?
Biz de hükümetlerle beraber tüm bürokrasi,valiler,emniyet müdürleri değişir,eskinin bütün projeleri çöpe atılır,yapılırsa sanki ona puan kazandıracak endişesiyle..
Bizim Kırıkkale’de geçmişte eser bırakan bir muhalefet teki eski bakanımızın eserinin önüne yenisini daha görkemlisini yapıp onu gizlemek bence yakışık olmadı.
Yermi yok git sende başka bir alana yap kardeşim..
Olan milletin parasına emeğine olur.
İşte bundan kalkınamıyoruz.
Savaştan çıkan Almanya,savaştan çıkan Japonya bizdeki gibi işler yürütülmediği için kısa zamanda kalkınmış dünya liderliğine oynamışlardır..
***
Yoksa hükümetin ve muhalefetin üçüncü dünya ülkelerinde Afrikadaki krallık rejimlerinde olduğu gibi arkasında Batılı güçler var ve onların elinde hacivat-karagöz gibi bizim liderler oynatılıyorda birbirleriyle horoz döğüşü yaptırılıyor izlenimini dünyaya vermiş oluruz.
Osmanlının devamı olan Türkiye Cumhuriyetini bu hale getirmeye kimse cesaret edemez ,etmemelidir.
Maalesef dış politikamız yıllardır pasif,dış güçlerin vesayetinde kaldığı için,darbelerle dış güçler ülkemizde at koşturdukları için o Osmanlı ruhundan uzak kaldık,o günleri özler hale geldik.
Kısacası yeni duruma alıştığımız için eskiler bize büyük geliyor.
Küçük olsun bizim olsun diye diye bugünlere geldik.
24 milyon km.kareden 800 bin km.lik bir alan hapsolduk bu bile büyük diyoruz.
Memleket satılıyor diye itham etmek kime puan kazandırır.
Memleket nasıl bölünür bunu bilmek onun önlemini almak lazımdır.
Ama zamanında önlem alınmadığı için pişman olunduğu da çok olmuştur.
Osmanlının yıkılışını,İttihat Terakki Partisinin ihanetlerini gözden geçirmelidir.
Bu ülkenin derin devleti vardır,olmalıdır.Kimse kendi kendine bu ülke menfaatlerine halel getirecek karanlık işlerin içine girmez.
Devletimizin bir karar mekanizması vardır.
Kimse oy alacağım diye sonra birbirinin yüzüne bakamayacağı ifadelerde bulunmaktan kaçınmalıdır.
Ana muhalefeti ben bile muhatap alıp da bir şey yazmak hafifliğinde bulunmam.
Kasetle gelenden ne beklenir ki...
Allah bu Devletin başına ehil olanı sahip olanı getirsin...
25.02.2015//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU+++