Şah Fırat'a..
Ezdirmem kendimi Işid’e;
Bayrağı gönderden çeker giderim
Asla dokundurtmam şehidime;
Kabrini kökünden söker giderim
Bununlada kalmam bilesin;
Türbeyi tanklarla yıkar giderim
Sen aldırma külhanbeyliğime;
Kuyruğu apışarama kısar giderim..!
*erdlerbş/ uyarlama..
Irağın kuzeyinde b/itlenen
ypg’li terörist alçaklarını "29 Ekim" günü Hatay’ sınırından Suriye’ye kaymakamlık nezaretinde, lahmacun dürüm ziyafetieşliğinde geçirerek sonrasında başımıza bela olmalarına sebebiyet veren ve öncesinde Diyarbakır’da pkklı terör destekçileriyle el ele tutuşup megri çeken sığ ve yoz idarecilerimiz(!)e çok sevdikleri, bölücülerin idolü ahmet kaya nın bir şarkısını betimleyerek onun tarzından cevap vermeye çalıştım; hiç kusura bakmasınlar böylesi kıvrık zırvık işler kanımıza canımıza dokunuyor zira bu aziz vatanın üzerinde milyonlarca şehidimizin gazimizin hakkı ve vebali var!!
YORUMLAR
erdlerbş
Yusuf-i Hazan
Diktator ariyorsaniz 1923'e bakin!
O kadar!..
erdlerbş
Göktürkmen
Peki, insanların diyeceklerşine değil de duyacaklarına dair, peşin haksızlığı nasıl içinize sindirip te kabul edeceksiniz?!
Çok değil, bir buçuk evveine değin on küsur yıl "haşaşinler"le birlikte, memleketi karşı devrimlerle dönüştürürken, siz hangi tanımda dahil olursunuz?
Ya da hala Pkk denen bölücü örgütle Oslo'da başlayan ve son hız devam eden olup bitenler hangi tanıma açıklanır?!
Pensilvania Amerika'da ise Kobani-Company denen yerdekilerin destekçisi de yine Amerikalılardır.
Orada da kalmaz, IŞİD eliyle Kürdistan ve IŞIDistan diyazn komedisine bir Reisi-- cumhur fanatiği olarak siz inanbilirsiniz de, Türklerin buna inanmasını nasıl bekleyebilirsiniz?
Yani son söz olarak, hem Pensilvania, Hem Pkk-Pyd, hem IŞİD denen sürü hem de Reis-i cumhurda cisim bulmuş Akpkk oluşumu; Amerikan projesiyle alternatif siyasi araçlar olmamakta mıdır?
Ne yani, şimdi siz Şah-Fırat özleinde yaptıklarıyla RTE'nin anti Amerikan, enti emperyalist cumhuriyetçi ve Türkist olduğunu mu söyyorsunuz?!!
Bunu bize mantıklı ve makul bir dizgeyle siz açıklayın, emin oln ve biz de söz olsun ki, size inanalım..
İyi akşamlar dilerim; şüphesiz ki ne olsa; edeb, adab ve edib...
erdlerbş
Serhat BİNGÖL
Değerli dostlar, arkadaşımızın yorumunda kullandığı cümleyi eleştirmenize saygı duyuyorum. İyi ama seversiniz yâda sevmezsiniz Türkiye Cumhuriyeti’nin Cumhurbaşkanına kuyruğunu affedersiniz apış arasına sokturan cümleleri kullanıyorsunuz sonrada arkadaşımızın sözünü eleştiriyorsunuz sizce bir tezat ve tuhaflık yok mu? Bu işte
Her ikinize de selamlıyorum
erdlerbş
erdlerbş
Sevgili Erdal
Cumhurbaşkanımız cesur bir külhanbeyimdir? Değil midir? Bilmem, ama onu cesur bir külhanbeyi olmadığını iddia edenlerin siyaset kulvarında veya herhangi bir konuda cesurluğu na tanık olsak en azından mukayese etme şansımız olurdu.
Sağlıcakla