Yirmi Bir
Kimse inanmayacak ki sana hele hala kelimeri kullandikca, hic kimse inanmayacak . Hic bi kadini memnun edemeyeceksin , hic bi sarkiya eslik edemeyeceksin. Ayni anda iki masal yazamayacaksin mesela . Hep düsmeyecek olan cemreyi bekleyeceksin . Bahcende hep güller açacak ama hic birinin kokusunu duymayacaksin . Yirmi ile biri toplayamayacaksin sen bu yüzden yirmi biri hic bilmeyeceksin . Konusmayacaksin atalarinin ayakizlerine bakip hep zamani geri almaya calisacaksin . Alamayacaksinda zaten, ama hep seni inandiracaklar yalana ama sen kimseyi inandiramayacaksin . En iyisi diyeceksin, en iyisi susacaksin . Sen gelmeyeni bekledikce, beklemediklerin gelecek. En sevdigim sandigini kaybetmekten korkarken en sevdiklerin yitip gidecek, sen yine basini ellerinin arasina alip üzüleceksin kendini sorumlu tutacaksin . Ama bisey vardi seni hep bekleten neydi o ? Yoksa cok konustugun icin mi bekliyorsun ? baskalarina degil kendine cok konustugun icin mi ? Oyuzden susacaksin . Okadarki susmadan önce susacaksin . Sahip oldugun tek seyi baskalarina vermeyeceksin; nefesini . Nefes cek, nefes ver . Biraz otur kalbine dinlen . Yorulmadin mi artik ? Yorulmadin yorulsan ölürdün . Yorul artik biraz vakit ayir zamana birak gecsin yakalayamazsin etki edemezsin cunku muhtemelen senin cabanin farkinda degil . Şuuruna sahip cik uğrunda dusun mantigi coz hesabi yap ve sus . Ben yirmi birim ve seni hala seviyorum. Seni anlayacaklar simdi . İyi misin ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.