Kartallar yüksek uçar
Kartallar yükseklerde uçar
kargalar sığlıkta öter
ötün kardeşim ötün
memleketime mübarek olsun şan ve şerefimin idamesi
yukardaki manzarayı hazmedemeyenler kıylü kalden başkası değildir
tavsiyem doooğru psikolojik desteğe
saygılarımla
yorumlara cevap yazmıyacağım affola
....................................................
YORUMLAR
memlekette nelerin doğru nelerin yanlış olduğunu anlamak artık zorlaştı dost.
Dün Hapise tıkılan askeri zevattı, bu gün polisler.
Dünün doğruları bu günün yanlışları oluyor.Milletin aklı karışık.
Bu nedenle halkın yüzde ellisi yapılanlar doğru bile olsa karşı çıkmakta, haksızda sayılmazlar.
On iki yıl paralelle kucak kucağa olanlar bu gün muhalefeti paralelle işbirliği yapmakla suçluyorlar.
Bu geçen on iki yılın hesabı kimden sorulacak.
Yani akla kara, sapla samanın birbirine karıştığı günlerde meydana gelen olayları aklı selim yorumlamak oldukça zorlaştı.
Kime ne demeli bilmem ki.
bende masumum aslında diyesim geliyor saygılarımla
yok,sul
yoruma cevap yazmama orucu bozuldu nasılsa :)))
onur duydum
yok,sul
bakın işin bu yönünü hiç düşünmemeştim :)
evet zaaten olması gereken çok norma bir manzara da dostum,
ben ilk kez böylesi bir diyalog yaşıyorum ve memleketim
çok teşekkür ederim
yok,sul
seçtiğim şahsın tam bir hükmedişini görüyorum ben
seçilmişler atanmışlara hükmediyor
önceden neydi biliyorsunuzdur bilmiyorsanız puah derim kendimi hiiiç yormam vesselam
Kıymetli yok,sul
Bu yorumun bir benzerini kıymetli Ahmet abimin ‘’mirim’’in yazısına da yapmıştım
Doğrusu bu konu da hiç birimiz doğrudan müspet yada menfi bir fikir sunma yetkisine sahip değiliz en azından kendi adıma bunu söyleye bilirim. sonuçta askeri bir konu ve doğal olarak ta ortada stratejik bir durum söz konusu.
Ama itiraf etmeliyim ki naçizane bende mirim gibi düşünüyorum.Sanki oradan çekilmemeliydik gibi geliyor bana.
Fakat bu konuyla ilgili yaşadığım ilginç bir olayı da sizinle paylaşmak istiyorum.
Dün akşam silahlı kuvvetlerin önemli ve yüksek seviyedeki rütbesinden emekli olmuş bir ağabeyimizin evindeydik,siyasi anlamda kendileri de mevcut hükumete muhalif olan birisidir.Ancak bu operasyonla ilgili düşüncesi beni şaşırtmıştı çünkü bu operasyonu taktiksel açıdan doğru ve başarılı bulmuştu.Biz bu konuları konuşup, değerlendirirken o ‘an televizyonun bir kanalında ki açık oturuma katılan ‘’ harp dairesi harekat ve strateji uzmanı bir paşada bu operasyonu stratejik açıdan doğru ve başarılı bulmuştu ve şöyle demişti;Ordular bazen bu tür stratejik manevralar yaparlar bu korkmak yada geri çekilmek değildir taktiksel bir reflekstir vs gibi söylemlerde bulunarak evinde misafir olduğumuz paşa mızın söylediklerini tasdikler nitelikte askeri terimler kullanarak açıklama yapmıştı Düşündürücü bir durum !!?
Saygı sevgilerimle.
yok,sul
zaten tam da dediğimi diyorsunuz
lakin adam diyor zaaten ülke yönetiyoruz diye
yanii boyacı küpü mü bu daldır çıkar olsun
tabii ki değil tabii ki ordan taşınmak en son tercih de çocuk olan anlar orda olmamızın ne denli sakıncalıkları olduğunu
değil mi neden ben yarın birgün masada elimi daraltayım değil mi heh işte burda kartallar devreye giriyor karganın kartal a aklı nasıl ersin ki
değerli dostum çok güzel izah etmişsiniz kaporta böyle çizdirilmez işte :))
onur duydum çok teşekkür ederim vesselam
sami biberoğulları
Her ikinize de cavabım bu gece biraz sonra asacağım yazıda:
Okuyacağınız biliyorum zaten.
Haa bana yapılan yorumlara cevap yazacağım ))))))))))))))))))))
Selam ve sevgilerimle.