- 425 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
boş verin atın gitsin
Kimse kimseyi küçümseyecek kadar büyük değildir bilmelisin. Küçümsediğin her şey için gün gelir önemsediğin bir bedel ödersin. Omzunda saatlerce ağlayabileceğim , sonra göz yaşlarımı silip ağlama aptal bak ben yanındayım diyen birisine ihtiyacım var benim ,hiç kimseyi küçümsemedim ,tanıyana kadar yaratandan ötürü insan bildim herkesi ve çok güvendim kontrolü olmak şimdi sonsuz güvenebileceğim birine , kimse olmasa bile bir tek o olsa,ondan başka kimseye ihtiyaç duymayacağım birine ihtiyacım var , her an yanımda olabilecek , üzüldüğümde güldürmek için bir ton şebeklik yapıp kahkahalara boga bilecek ,klima zarar getirmeyecek , bütün gün deli gibi eğlenip gülmekten yorgun düşüp omzuna kafamı yaslayıp bütün günü gözümün önünden geçirerek yorgunluğumu atmak için çok şey değil sadece ’hep yanındayım’ derken gözleri içi parlayan birine ihtiyacım var aslında güvenebileceğim.saygı duyabileceğim,onunla gurur duyabileceğim kendini tanıyan ne istediğini bilen biri veya birilerine! Biliyor musunuz: Olursa güzel olur dediler.Olur dedim. Güzel dedim.Gözleri ,elleri,saçları ,yüreği ve hatta bu güzellik benimle yaşamı paylaşırsa paylaştıkça çoğalırsa ,benimle bana ait olursa güzel olur dedim.
Kimi Zaman Ayazlar Zorladı Kapılarımı... Ama Her Zorlukta Ben Yüreğime Sığındım... Her Solukta : Yalnızlığınla Savaştım Durdum... Belki de En Gururlu Savaştı Benim kisi... Silahım Yoktu... Sadece Seven Yüreğimdi Savaşan.yaşadığım sürece.
Menfaatsiz sevgiye değer verdim,gerisi teferruattı.
Şimdi yazmayan kalemleri. Sayfası bitmiş defterleri. Kulpu kırık fincanları. ‘Zayıflayınca giyerim’ dediğim ve Son 5 aydır giymediğiniz kıyafetleri. Arka balkona tıkıştırdığımız, bir gün yüzünü yenilerim pırıl pırıl olur dediğiniz o sandalyeyi. Dibi kararmış tencereyi. Taşındığınız hangi evden kaldığı, hangi kapıyı açtığı artık meçhul olan o anahtarları. Sırf genç ve güzel çıkmışsınız diye yanınızda o hiç sevmediğiniz tiple poz verdiğiniz fotoğrafı. Çekmecenin dibindeki müzik kasetlerini (kaset mi kaldı Allah aşkına) Atın. Ohh bir ferahlayın bakalım. Tamam mı? Şimdi ihtimalleri atın. ‘Olacaktı, son anda olmadıkları atın, olmamış işte. Takılıp kaldığınız o günü. Düşünüp durduğunuz o lafı. Atın. Küstüğünüz için uzun zamandır görme diklerinizin aklınızda kalan son görüntüsünü. Aldıklarınızın, gücen diklerinizin hiç umurunda olmayan o ‘olayı’ Atın. O hiç beceremediğiniz yemeğin tarifini Kestiğiniz eski gazete kupürünü İçinizi kemiren o ukdeyi Atın. Zamanı gelince yiyeceğiniz soğuk intikam yemeğini de dökün. Soğuk yemeğin hiç tadı olmaz, dışarıdan bir döner söyleyin daha iyi. Buzdolabının üzerindeki diyet listesini (faturaların altında duruyor) Depodaki koşu bandını. Atın. Cevabı olmayan soruları Kaçırdığınız fırsatları Atıldığınız işleri Beceremediğiniz ilişkileri Atın. Arkanızdan konuşanları. Önünüzü kapayanları. Alamadığınız terfiyi Oturamadığımız evi ‘Şimdiki aklım olasıları
hayattan aldığınız en kötü karneyi. Hatta en iyi karneyi. Çalışmayan saatleri. İşe yaramayan fikirleri. Kaçan trenleri.
Zamansız yaşlandıran dertleri. ‘O gün’ olanları. Halının altına süpürdüklerimizi. Dolabın dibine itele diklerimizi. Atın. Bakın, ne güzel güneş çıktı. haydi diş arda bir yaşam var ye terki yüreğiniz sesini dinleyin bence..ve duama amin deyin yeter
Allah"ım senden başka el açacak hiçbir makam yoktur. Senden başka gidecek hiçbir kapımız yoktur. El açtık huzurunda; bizi Kurandan, imandan ve İslam"dan ayırma. Amin. .
YORUMLAR
Şu bir gerçek ki; sevgi en büyük eksik yaşaması gereken yerde çoktan terk edilmişken. Görünürde herkes birbirini ne çok seviyor ve ne yazık ki buna inanmaya devam ediyorum. Kendimizi seviyor muyuz peki? Bunu cevabını bilmiyorum ve kestiremiyorum. Bilmediğim ve çözemediğim tutarsızlıkları da ekledim mi şaşkın şaşkın dolanıyorum. Varsın denklem uzayıp gitsin eklenen bilinmezliklerle.Kim bilir belki de bu gizemdir hayatı heyecanlı ve yaşanılır kılan...
Sonuç itibariyle herkes kendinden mes'ul bu bağlamda elimdekilerle yetinmeyi öğrendim.
Ya küçümsemek denen...Akıllara zarar doğrusu. Bu da bağlamaz beni sonuçta her şeye muktedir olan İlahi Güç haricinde kimse kimseden üstün değil ve olamaz da neye sahip olursa olsun. Bazen yaşanan hüzün ya da gözyaşı bile bazılarına mutluluk kaynağı olurken,''işte, diyorum Allah'a daha da yakın olmam için bir neden daha.'' Acılar ve yaşanmışlıklar ve yaşama ihtimali olduğumuz her ne ise her geçen gün umudu da sevgiyi de çığ gibi büyütüyor. Açılım çok geniş adeta dipsiz bir kuyu...Bu arada atılacak ne varsa bir an evvel atmalı ve çıkarmalı elden. her şey bizler için her şey...
İnsan dendi mi ve de sevgi ve tüm duygular, durup düşünmeli ve fazla da beklentiye girmemeli tabii ki bu da ön yargı taşımalıyız olarak algılanmamalı. Uzattım sanırım...
Güzel ve düşündürücü bir yazı kaleme almışsınız içinde pek çok öğreti ve unsur taşıyan. Yüreğinize sağlık.
En derin saygılarımla ve sonsuz selamlarımla...
Her bir paylaşım pek çok şey yansıtabilmekte bu bağlamda birbirimizden feyiz alacağımız ne çok şey var. O yüzden gerek değerli şahsınıza gerekse tüm dostlarıma teşekkür etmek istiyorum. Birbirimize ışık tuttuğumuz koca bir gerçek...Sağlıcakla kalın.
boş ver ve artık sevme:nasıl bir yürek yangını ki bu sevdiğine sevme beni diyebilecek derecede, kendini feda edecek kadar sevmiş...Öyle bir sevgi ki sevgilisini kendinden sakınmış, onu kendinden korumak istemiş, ona zarar vermekten korkmuş...Ama yine de sevilmenin mutluluğuna ermek istemiş.ve hayat önemini yitiren ne varsa çöpe atmış..İşte hayat da böyle , iniş çıkışlarla dolu ... Yine de yüreğimizden/yüreğinden sevgi eksik olmasın .
mesut YİĞİT
Gitme...İyi ki geldin sen.... Azmin,inancın,dürüstlüğün çıktığın her yolda sana başarı getirsin,bizler bu yolda seninle yüreğimizi ortaya koyarak el ele yürüyeceğiz.Başarılarının devamı gelecek.ALLAH YAR VE YARDIMIz OLSUN.