- 2381 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEHİT ANASINA
Bu yazıyı yazarken ellerimin nasıl titrediğini,boğazımda düğümlenen hıçkırıkların ,kalbimin bu acıya nasıl tahammül edemeyişini,bu acıyı seninle nasıl paylaşabileceğimi bir türlü anlatamıyorum.
Evladının şehit düştüğü vatan coğrafyasında yaşadığım için kendimi suçlu olarak hissediyorum.Bu gibi olaylar hepimizin canını yakıyor.Keşke oğlun yerine ben o kalleş kurşunlara hedef olaydım.Doğulu olduğum için kimbilir ne kadar benden nefret edersin.Ama bunu bilmeni isterm ki;ben daha çok kahroluyurum.Çünkü biz burada yaşadığımız için çok anaların feryadını işittik.Benim ömrümün Türk Milliyetçiliğini savunmakla geçtiğini,Vatan,Bayrak,Millet ideali uğruna 1979 hücrelerinde nasıl can çekiştiğimi ve bu gün de gerekirse aynı görevi üstleneceğimi bilmeni isterim.Sen benim de anamsın Türk Milleti Geniş bir ailedir.Her doğulu bölücü değildir.Hakkını helal et.
Üzüntünü paylaşır,bölücüleri kınarım.Allah size sabır versin.Milletimiz var olsun!..
M.Sıddık SOLMAZ
YORUMLAR
Solmaz der ki;bu sözüm iyi biline
Bölücüler hakim olamaz Türk'ün iline
Bin yıllık ağacın kökü inmiş derine
Bir Mehmedim gitse bin Mehmedim gelir yerine!..
M.Sıddık SOLMAZ
Bingöl'lü Şair-Yazar
ms-solmaz tarafından 7/21/2008 3:53:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
ms-solmaz tarafından 7/21/2008 3:54:03 PM zamanında düzenlenmiştir.