- 766 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CAHİLİYYE DÖNEMİ ARAPLARI VE GÜNÜMÜZ CAHİLLERİ
CAHİLİYE DÖNEMİNDEKİ, PUTPEREST ARAP KABİLELERİ ALLAH AZZE VE CELLE’YE NE KADAR İNANIYOR İDİYSELER, GÜNÜMÜZDE DE MÜSLÜMANIM DEYIPDE; ISLAMIN EMİRLERİNE KARŞI ÇIKANLAR, İSLAMIN EMİRLERİNİ KENDİ KIT BEYİNLERİNE GÖRE YARGILAYANLAR VE YORUMLAYANLAR,UTANMADAN, ARLANMADAN, USLANMADAN, MÜSLÜMANIM DEDİKLERİ HALDE, İSLAMA DİL UZATANLAR, İŞTE O CAHİLİYE DÖNEMİNİN, PUTPEREST ARAP KABİLELERİ KADAR, ALLAH AZZE VE CELLE’YE İNANIYORLAR. İŞTE GÜNÜMÜZÜN KENDİLERİNİ ÇAĞDAŞ DİYE TANITIP, MİLLETİN İNANCINA VE ÖRFÜNE VE TÜRK’ÜN TÖRESİNE AYKIRI HAREKETLER İÇİNDE BULUNANLAR VE BUNLARIN KENDİLERİNE BENZETTİKLERİ, IRKI ASABIYET İÇİNDEN ÇIKAMAYAN TAASSUP SAHİBİ, KİBİRLİ, BENCİL, BAŞKA FKİRLERE HAYAT HAKKI TANIMAYAN, KENDİ SAPIK İDEOLOJİLERİNİ MİLLETE DAYATAN, ŞUURDAN YOKSUN BİR ANLAYIŞINA SAHİP, KENDİNİ BEĞENMİŞ, KİBİRLİ, ZAYIFA HAYAT HAKKI TANIMAYAN, MODERN PUTLARA TAPAN VE BİR O KADAR ÜRKEK VE KORKAK, İNSAN FITRATINA AYKIRI, İBLİS FITRATINA UYGUN NE İŞ VARSA YAPAN, HAYASIZ, AHLAKSIZ, İFFETSİZ VE NAMUS BİLMEZ, UTANMAZ, ARLANMAZ, USLANMAZ, İFTIRACI, ZAVALLI, MAL MÜLK, ŞEHVET, MAKAM, MEVKİ DÜŞKÜNÜ, DAHA SAYAYIM MI SAYFALAR TUTAR, İŞTE BU SOYSUZ ALÇAKLAR ZÜMRESİ, İŞTE BU MÜSLÜMAN NESLİNİ BOZMAK İÇİN ELLERİNDEN GELEN HER TÜRLÜ ALÇAKLIĞI YAPAN, İBLİS KOMİTELERİ HER DAİM, ÇİRKİN YÜZLERİNDE GÜZEL MASKELER TAŞIYARAK, KATI KASKATI KALPLİ KENDİLERİNİ ÇAĞDAŞ DİYE TANITAN, HAKİKATTE İSE MEDENİYYETTEN Bİ HABER, SÖZDE MEDENİ, ÖZDE ZIR CAHİL MAHLUKLARDIR.
BİZLERDE ONLARIN KARŞLIARINDA; RESULİ KİBRİYA ALEYHİSSELATU VESSELAMIN YOLUNDAN GİDEN; HAK’KI VE ADALETİ HAYKIRAN, KELİME-İ TEVHİD’İN SANCAKTARLAR;I EBU BEKİRLERİZ, ÖMERLERİZ, OSMANLARIZ, ALİLERİZ, HATİCELERİZ AYŞELERİZ FATIMATÜZZEHRALARIZ, SÜMEYYELERİZ, MUSAB BİN UMEYRLERİZ, SELMANI FARİSİLERİZ, BİLALİ HABEŞLERİZ, EBU HUREYRELERİZ, VEYSEL KARANİLERİZ, ABDUL KADİRİ CEYLANİLERİZ; , MUHAMMED SALTUK BUĞRAHANLARIZ, ALPASLANLARIZ SELAHADDİNİ EYYÜBILERİZ ERTUĞRUL GAZİLERİZ, OSMAN GAZİLERİZ MURAD HÜDAVENDİGARLARIZ, FATİH SULTAN MUHAMMED HANLARIZ, YAVUZLARIZ SELİMLERİZ, SULTAN ABDÜL AZİZLERİZ, SULTAN ABDUL HAMİDLERİZ, SULTAN VAHDETDİNLERİZ, ULUBATLI HASANLARIZ. DAHA SAYİM Mİ; CİLTLERE SIĞMAZ, KISACASI BİZLER, SİZ MODERN VE ÇAĞDAŞ CAHİLİYYE EVLATLARININ, İBLİS KOMİTESİNİN ELAMANLARININ KORKULU RÜYALARIYIZ, ADALETİN BEKÇİLERİ , YERYÜZÜNÜN VE GÖKYÜZÜNÜN EŞREFİ MAHLUKATLARIYIZ VE ALLAH AZZE VE CELLE’NİN YERYÜZÜNDEKİ HALİFELERİYİZ; MELEKLERİN SECDE ETTIĞİ; ADEM ALEYHİSSELAMIN HAS EVLATLARIYIZ.
YA HAY; YÜZÜMÜZÜ HER DAİM AK EYLE,
YAH; KALBİMİZİ AŞK’INA PERVANE EYLE,
YA HAY; BİZİ BİRLİKTEN VE DİRLİKTEN AYIRMA,
YA HAY; SAFIMIZA SIZMIŞ, MÜNAFIKLARI BİZDEN AYIKLA,
YA HAY; MÜSLÜMAN DEDELERİN TORUNLARINI, DEDELERİNİN İSLAM’A YAPTIKLARI HİZMET HATRINA, HER TÜRLÜ FİKRİ VE ZİKRİ FİTNELERDEN KORU.
YA HAY; BİZİ SEVDİKLERİNİN ARASINA KAT.
ERZURUMLU HAYRETTİN KIZILOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.