- 712 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
IŞILTIM
Sevgililer günü ne anlamlı değil mi ? İşte ben böyle güzel bir günde başak aileme adımlarımı attım. Bu kadar çok seveceğimi kendim bile belki tahmin edemezdim. Tam üç yıl oldu severek çalışıyorum.
Ben anne baba ayrı büyümüş, hayatın zorluklarını yaşamış, kendi hayatından çok ödün vermiş bir bayanım.Hep kalbim sevgi dolu oldu. Bu sevgimi hep cevremdekilere yansıttım ve işim başak tam bir aşk benim için.
Güne başlarken uçuyorum sanki işe değil aileme koşuyorum. Rüyalarıma bile yansıyor bu sevgim. Şu an hayattaki tek ışıltım ailem ve işim başak. Satış destek elemanıyım. Marketleri dolasıyorum. Rafın karsısına gecince; ürünlerimle bile konuşuyorum, onların dilini konuşturuyorum.
Bazen insan çocukca hatalar yapar ya.Bende yaptım, başak ailemi çok üzdüm bazen insan haklıyken susmasınıda bilmeli,konuşmayıda yersiz çıkışlarımla çıkartılma noktasını da yaşadım sinirle kendim çıkacam diye isyanlarıda oynadım. Kalbimin ışıltısı başak ailem benden vazgeçmedi, geçmesinde ışıltımı kaybedersem nefes alamam.
YORUMLAR
insanın şini severek yapması, çalışanları bir aile gibi görmesi ne kadar güzel birşey. her ne işi . mesleği yaparsak yapalım yaptığımız isten zevk almalı ve sevmeliyiz ki daha bir heves ve arzu ile çalışalım. işimizde başarıdan başarıya koşalım. tabiki bizim gibi düşünmeyen insanla olabilir. farklı acıdan işine bakanlar ,düşünenler bu bir zenginliktir. yeniliklere ve fikirlere açık olmalıyız. motive etmek önemlidir personeli bu konuda yönetici ve şeflere büyük görev düşer maddi ve manevi.. başarılı bir iş yaşamı dilerim..saygılarımla..