- 363 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sahte Tanrılar
Sahte tanrılar her yerde.
Egosu düşük veya minimum görünen.
Dikleşmeye veya Allah başını dikleştirmeye başlarsa tanırsın onları..
Nazik ve uslu tavırlar o karşı konulmaz sahte tanrı dikleşir içinden sen bilgesiz ve daha yapmayacak sanısında.
Aaaaa kızzz çok yakışmış oysa bin zılgıt içinde.
Odur başaran yavaş yavaş kuyu kazan.
Hiç bir şeyken şey olan.
Eline kalemi aldımı kalem arada çikiztiriverir uç aykırı belden aşağı iki üç söz.
Popo demez ..... der bu onun kıvrak başarılı bir yazar olduğunun kanıtı gibidir avanaleriyle.
Başlarlar kaybolmuş erdemelerden bahseden iki üç mert yiğit adam ve kadını yemeye.
Elde çatal bıçak tonlarcası kimide pişmeden yemeye namzet.
Siner yediği tekme darbe eleştiri Allahın kalemini kavi yaptığı garip hiç yaparlar akıllarınca.
Kaybedilmiş ve halada didilen tüm saflık ayıp hiç olmuştur gözlerinde.
İşin en garibi iki üç cahilde onlara alkış tutar bir halt etmiş gibi.
İnsanın bir inancı bir ideolojisi olur.
Dinsizin bile merti vardır adam asılırken gelen hocanın telkinine bile cevap vermez.
İmanı olanın ise her şeyi vardır .
Bir kere iki dünyası kurtulmuştur.
Sonuç devir bu devir Müslümanım deyip gavur işleri yapanlarada aynı günah yazılır.
Müslüman adaletli olur edepli olur haramdan kaçınır bunlara zıt işler yapanların çanağından yemez.
Birileri doğru iş yaptığını sanmaya birilerini ham hum şaralop yapmaya devam ettikleri sanısıyla
hemdem olmaya istikrarla devam etsinler.
RABİA....RABİŞ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.