- 485 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kısa şaçlıya(son iletişimimdir)
Kadın uzun günlerdir uykusuzdu geceleri.Ama neden günlerdir,hatta yıllardır düzenli uyuyamıyordu,düşündü...Elini alnında gezdirdi.Az önce bir film seyretmişdi gene,saçma sapan bir filmdi.Sonra birden birşey okuma isteğiyle,sayfasına girdi.Bir yazı okudu,öylesine bakınırken hemde...
Düşündü yazıyı okudukdan sonra,eskiden olsa düşünmezdi okuduğu yazının samimi olmadığını,evet samimiyetle yazılmış birkaç cümle derdi,belkide özlerdi ogünleri.Şimdi içinden koca bir küfür cümlesi geçdi,has....r dedi,sonra bir parça açdı dinlemek için ,yarı gecede evdeki tüm sevdiği insanlar uyurken,onların uyanmaması için,takdı kulaklıkları ve dinlemeye koyuldu...
Düşündü,uzun süredir günlerin akışına kapılmış,bir nehrin akıntısına kapılmış gibi,birbiri arkasına geçen günlerin ardından koşduruyordu.Etrafında onlarca gülen yüzün arasında,hergece bir arkadaşının evinde,belkide onlarla kendi evinde,neşeli ve eğlenceli geçen saatler geçiriyordu...Bir eksik vardı yaşamında,belkide birkaç eksik.Düşündü kadın,otuzyedi senedir düşünüyordu ve düşündüğünü kimse bilemiyordu.Ençokda en çok sevdikleri bilemiyordu,o kadının herşeyi ince ince ve kanıyarak düşündüğünü...
Dışarıdan bakarsan birine,dışarısını görürsün dedi içinden.İçini sermessen karşındakine,nasıl girerki senin ta içine,en derinine...Bilememek,sevdiğini sandığın insanların ne hissettiğini.Ben bilemediğimi düşünüyorumda,bilemediğini düşünen başka birileride varmı bilmiyorum.
Eski günlerimin hatrına,uzun uzun küfürlü cümleler yazmıyacağım buraya dedi...Yazmadı,çünkü artık kalbinide,ruhunuda başkasına vermişdi kadın...Arada rutini bozmak adına şöyle bir geçmişe göz kırpmanın kalbine sadakatsizlik olmadığını biliyordu kadın...Oda kırpıyordu işde,oynuyordu oyununu kuralına göre...Oynarken eğleniyordu,kadın kendi hakkında birşeyi çok iyi biliyordu,dokunmayı seviyordu,ya bedene,yada ruha..Eğer ikisinede dokunulmasına müsade bulamıyorsa birinde,onu sevmekden vazgececekdi,bunu öğretti yüreğine...
Kadın her defasında el açdığı birinden,tokat yemenin acısını hafızasına kazımışdı.Hani şu dilenmeyeceğim şiiri aklına geldi aniden,madem öğreniliyor aşk ve sevgi dilenilmemek,artık oda öğrenmişdi,öğretmişdi yüreğine...
Şimdi yaşamında aşkın gerekli olmadığını,fakat buna karşın gözlerini sevdiği herkezi sevebileceğini öğretmişdi kendine...Daha birkaçgün önce,evet fazlaca değil,nasıl da güzel birisiyle flört etmemişmiydi...Gözlerine yercesine bakmamışmıydı,karşılıklı gözce şevişmemişmiydi,evet,aynen...Fırsatlar kaçmayacak kadar değerliydi artık kadın için.Eskiden yaptığı hataları asla yapmayacakdı,söz vermişdi kendine.Boylu boyunca uzanmış bir bedenin yanında yatarken,kayıtsız kalmayacakdı,saygısızlık etememek için,kırmamak için elini sürmemek yapmayacakdı artık.Hayat derslerini veriyordu,almışdı derslerini...Öğrenmişdi artık,önüne et konuyorsa,yiyecekdi o eti,vejeteryan taklidi yapmakda neyin nesiydi.Acısı,birkaç sene sürecek kalp atışlarından kalbini sakınıyordu artık.An ve an ne gelirse,gelişine gelen paslardan,çıkarsa bir gol,ohhh buda gol be diyecekdi kadın...
Öğreniyordu,öğretiyordu haylaz kalbine herşeyi.Düşündü kadın gene,ammada oynuyorsun be,ben neler yaşadım dramı dedi içinden gülümsiyerek,bu arada parmaklarının arasında telefonunda gelen komik bir mesajı okurken.Gecenin sabaha vardığı bu vakitte,gene kanının kaynadığını,ama biraz soğukda durursa geçeciğini biliyordu...
Mesaj attı,film bitti,yorgunum hadi bebeğim uyumalıyım artık,yarın yoğun birgün olacak dedi,birkaç kalp birkaç öpücüklü dudak resimlerini aldı...Aynısını yolladı aynısından...I love you bebek dedi,telefonunu sessize aldı...
Bu satırları yazıp uyumalıyım.Kendi zevkim için uykusuz kalmalıyım,ama değmeyecek,ciğerini kedinin önüne atsan yemiyecek birine cevaben yazdığın bu yazı için yeter zaman harcadığın be kadın dedi içinden...
Eskiden olsa önemserdi yazdıklarını belki ama,şimdi deli şaçması gibi geldi kadına.Şaçmalasın dursun,seviyor maduru oynayıp saçmalamayı diye geçirdi aklından...
Bu saatten sonra ne farkedecekdi ki,içinde güzele ve sevgiye dair hiçbir duygu kalmamışdı onunla ilgili...Buraya yazmasının sebebini ah bir bilse,belkide acırdı kendi haline...Neyse dedi kadın...
Şimdi iyi cümlede fark yaratmaz yaşamımda kötüde.Bundan sonraki kurulacak ve yazılacak cümleler yararsız ve komediydi,birgün kitap yazarsa ki,çok istiyordu,belkide onun mazemesi olacak nitelikdeydi.Hayatta hiçbir ayrıntıyı kaçırmıyordu hiçbir kimseye dair artık,doneler herşey benim için diye düşünüyordu...
Gidiyormuş,güle güle demek bile içinden gelmiyordu artık.Bence ülkeden çık,anca düzelir ruh halin...O ben neler yaşadım,kimse benim yaşadıklarımı bilemez ayaklarınıda yemiyorlar be dedi kadın içinden...Herkezin yarı cenneti,yarı cehennemidir bu dünya...Ah birde ben anlatsaydım çocukluğumuda dilini ısırsaydı dinlerken diye geçirdi içinden..Şimdi artık o eski hatırladığı anılarını bile sevmiyordu kadın,o insanı,o güzel sandığı günleri...Nefret asla geçmemişdi içinden kadının,nefet insanın kendine zararlıdır diye düşünmüşdü hep,dünde bugünde...Eskiden değer verdiği insana,şimdi zerre kadar değer vermemesi,acımışdı eski günlere birden...
offf Geçmiş geçmişde kaldı be annem dedi kadın içinden.Şimdi başka istekleri vardı yaşamdan..Umarım olur diyede duasını geçirmeden edemedi içinden..
Buradan açık ve net şunu yazmalıyım ki,gidenlerin önü açık olsun..Umarım bir dahada dönmezler...Bu saatten sonrada benim hakkımda kimin ne düşündüğü pek önem arz etmiyor..
Not: buradanda sıkıldım artık...Bu yerdende gideceğim yakında ve bir daha asla girmiyeceğim.Sanal alemlerde,sanal sanal muhabbetlerde oldum olası daral gelmişdir bana.Bana yüzünü,sözünü görecebileceğim ve duyabileceğim insanlar lazım...
Dediğim gibi herkez kendi önünden yiyecek bundan böyle,öfkeyle alınmış bir karadan ziyade,sevgisiz ve bitmiş olan birşeyden sonra alınmışdır bu karar...Bu satırlarımı birkaç kişi okuyor,sadece kısa şaçlı birinsana hitabendir...Zira tek kısa saçlı kendini bilir..Uzun saçlılar iyidir..:)))))