- 517 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
ÖZGECAN
2/13/14/15/ ŞUBAT 2015 DE HARİKA GÜNLER HARİKA DOSTLUKLAR YAŞADIK TAKİ 15 ŞUBAT AKŞAMI EVİMİZE GELENE VE TV DE O KAHROLASI TALİHSİZ OLAYI DİNLEYENE KADAR ÖZGECAN CANINA ÖZGÜ DÜNYALAR GÜZELİ KIZIMIZ HA ÇİRKİN OLSAYDI KİME NEYDİ ZATEN ALLAH HER YARADILANI ÖVEREK YARADMAZMIYDI KİMİN HADDİN HAŞA KATAGORİZE ETMEKTE NEYİN NESİYDİ CANDI GÜZEL ÇİRKİN NE FARKEDERDİ ŞİMDİ GÜZEL DİYEMİ CANINA KIYILDI YADA KARŞI CİNS OLDUĞU İÇİNMİ ODA FARKETMEZ MÜHİM OLAN EN SEVGİLİYE ADLEDİLEN BİR GÜNDE BU VAHŞETİ YAŞAMAKTIR DERİNDEN ÜZEN YARALAYAN HEPİMİZİN BAŞINA GELEBİLECEK BU KAHROLASI İNSANLARIN İÇİNDE NASIL NASIL GÜZEL HAYATI BERBAT ETMEK İSTEYEN CANİLERİN İÇİNDE NASIL SAĞLAM AKIL SAĞLAM RUH SAĞLAM BEDEN VE TEMİZ KADERLE YAŞAYACAĞIZ DÜNYAYI ASIL BU HALEGETİREBİLDİLER NEREDE BİZİM TÜRK KÜLTÜRÜMÜZ YARDIMA KOŞAN SEVECEN EKMEĞİNİ BÖLEN BİRİNE BİRŞEY OLSA ARKASINI DÜŞÜNMEDEN KOŞTURAN BİZ TÜRK MİLLETİ NE OLDU BİZE NASIL TEPKİSİZ OLDUK NEDEN BU UMURSAMAZLIK AYMAZLIK NEREYE KADAR VE BEN BAKIYORUMDA BU İŞİN SONU YOOOOOK YOOOOOK "VURDUM EN DİBE KADAR" AH BE KIZIM AH İÇİMDEN MİLYONLARIN AHIYLA YANIYOR İÇİM HANGİ SEBEP SENİN BÖYLE ÖLÜMÜNÜ HAKLI KILAR AH KIZIM AH YANİYOR YÜREK HANGİ MAZERET KABUL EDİLEBİLİR ÖLÜMÜ HAK ETMENİ HEMDE NE ÖLÜM ...İŞ ÇIĞRINDAN ÇIKMIŞTIR ARTIUK CAN GÜVENLİĞİMİZ O SÖZDE MÜSLÜMAN DİNDAR DENİLEN YÖNETİMDE DAHADA BATAĞA SÜRÜKLENMİŞ DİBE VURMUŞTUR HERKES TAŞIN ALTINA ELİNİ SOKSUN ELİNİ KOYSUN NE GEREKİYORSA YAPILSIN ARTIK YETER BUNCA ZALİMLİK BUNCA UMURSAMAZLIKYETER HİÇ BİR CANIN ÖZELLİKLE HEMCİNSİMİZİN CANI NA KIYILMASININ HİÇ BİR MAZERETİ SEBEBİ ÖZÜRÜ OLAMAZ EĞERKİ AVRUPA BİRLİĞİNE İDAM CEZALARININ KALDIRILMASINDA SÖZÜNÜN VERİLMİŞLİĞİ VARSA AMERİKA DA BULUNAN ELEKTRİKLİ SANDELYELERE OTURTULAN MAHKUMLAR DA ARAŞTIRISIN AH BE KIZIM AH SEN NE KADAR YANDIYSAN ANNEN NE KADAR YANDIYSA BENDE YANDIM ONLAR KADAR ELBETTE ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKTI SON GÜNLERDE DAHA DOĞRUSU BİR ŞEYE DİKKAT KESİLİYORDUM SON YILLARDA İŞÇİ ÖLÜMLERİ NE KADARDA ARTTI DİYORDUM MADEN KAZALARI İŞTE 13 MAYIS SOMA KONYA TUZLA VS BUDA GÖSTERİYORKİ SEVGİLİ ÜLKEMDE NE KADARDA UCUZ İNSAN BEDENİ DEĞERSİZ İŞTE EN YAKINDA PARİSTE OLAN OLAY 13 CANA DÜNYAYI AYAĞA KALDIRDI FRANSA BİZSE 30 40 BİN CAANLININ CANİSİNE GÖZÜMÜZ GİBİ BAKIYORUZ ,MÜNEVVER KATİLİ ÖLDÜ SÖZDE SOMADA CANLAR YANDI GİZLİ 301 DE AH YÜREK DAHA NE SÖYLEMELİ DİL NE YAZMALI KALEM BİTMEDİ ACI BİTMEDİ KELAM BUGÜN BUGÜN 2 KIZ ANASIDA OLARAK BEN BU OLAN BİTENLERDEM MEMNUN DEĞİLİM MUTLU DEĞİLİM UMUTLU DEĞİLİM SEVGİSİZ BİR DUNYA İNSANLARINA SEVGİ DİLEKLERİMLE Zeynep ÖZÜGENÇ ( Bir Garip Zeynep)
Az önce · Düzenlendi · Beğen
YORUMLAR
biraz karışık anlatımı olsada söylemek istenilen mesaj alınmıştır yazıdan.
duyarlı bir yüreğin çığlıkları gibiydi.
kaleminize sağlık