- 618 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Günümüzün Aşkları
Aşk diyince ne gelir aklımıza yada aşkın tarifini yapın desem?
Kiminiz aşk kalp çarpıntısıdır ,kiminiz aşk farklı bir duygudur anlatılmaz,kiminiz duyguların en güzelidir,kiminiz insanın birbirinden elektrik almasıdır vb diye cevaplar verirsiniz. Peki Aşk Nasıl Oluşur oluşum Süresi Nedir? Zıt cinsiyetli 2 insan birbirini görünce bir elektriklenme olur ,birbirlerini beğenirler ve aşık olurlar . Bunu uzatmakta mümkün. Fakat günümüzde aşkı yerlere düşüren o kadar çok insan var ki. Msn aşkı ,Gsm Aşkı, Sanal Aşk gibi aşk türleri çıktı ortaya.
Hayret ediyorumki bir insan birbirini görmeden sadece sesini duyarak nasıl aşık olabilir?
Yine hayret ediyorumki bir insan sadece yazışarak nasıl aşık olabilir?
Aslında bu soruları kendi kendimize sormak yerine gidipte o basit aşıklara sormak lazım.
Aşk bu olmamalı,aşk çok farklı bir duygu olmalı. "Ayyy bu çocuğun saçları ne kadar güzel aşık oldum ya ." - " Ayyy bu çocuk çok güzel giyinmiş aşık oldum ya " - "Ayy bu çocuğun arabası çok güzel ben bu çocuğa aşığım ya" gibi cümlelerlede karşılaşmanız mümkün.
Her Geçtiğimiz gün boşanmaların artması ailelerde sorunların çıkmasıda bundan kaynaklansa gerek. Düşünsenize kafadan bir numarayı arıyorsunuz siz benim kalbimin sahibisiniz tanışabilirmiyiz diyorsunuz karşıdaki de sizin kafadansa tamam olur diyor ve tanışıp evleniyorsunuz.Bu birliktelikten ne kadar medet umulabilir ki.
DİLERİMKİ EN GÜZEL AŞKLAR SİZİN OLUR...
Fatih AYDIN
Radyo Programcısı