- 1098 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYEDE SATANİSTLER
SATANİSTLER
20.9.1999 veya 27.9.1999 tarihlerini hatırlarsınız. Televizyonlarda adından çokça bahsedilen bu satanistler acaba diyorum 17.8.1999 tarihinde Marmara bölgesinde meydana gelen depremden sonra yerler yarılmıştı ya acaba diyorum bu satanistler o yarılan yerlerden mi çıktı diye düşünüyorum.
Beni bağışlayın galiba bende artık bunamalar başladı. Yerden insan nasıl durup durduğu yerde ot biter gibi bitsin?
olacak iş mi benimkide. hiç olurmu böyle şey. depremden sonra bunlar ortaya çıkınca bende böyle bir duygu oluştu. çünkü, satanistler birden bire ortaya çıkıyor sanki zamanında tohumları ekilmiş gibi bir bir veya gruplar halinde gün yüzüne çıkmaya başlamışlar. Düşünüyorum da insan oğlu çağlar boyu ne ekmişse onu biçer bakarsın adam soğan eker soğan biçer, arpa eker arpa biçer, buğday eken buğday biçer. Hasılı peki bu satanist tohumu nasıl bir şeydir acaba?
Hiç düşündünüz mü?
Bunları şunun için soruyorum! Kainatta olan biten her şeyin muhakkak bir sebebi ve hikmeti vardır; ayrıca her şeyinde beslendiği bir kaynak vardır. Örneğin buğdayı toprağa karıştırıp su verirsiniz tohum kabuğundan çıkarak yeşermeye başlar. Daha sonraki aşamaları hep biliyoruz.
Peki bu satanistlerin tohumu nasıldır?
Acaba hangi iklimi hangi toprak türünü veya aksijeni daha çok tercih ederler. İsterseniz sizler biraz düşüne durun. Bu kez bu satanistlerin varoluş sebebi nedir ne değildir niçin bir anda ortaya çıktılar, ne yapmak istiyorlar? Bunlar medya aracılığıyla duyduğumuz ve izlediğimiz kadarıyla bu satanistler şeytana tapıyorlarmış. Ve şeytanın emir komutasındaki askerlermiş. Bu askerler yani satanisler şeytan ne yapmalarını istiyorsa onlarda uyguluyorlar. Peki bu şeytan denilen varlık nasıl bunlara ulaşıyor şeytan bunlara kitap ile mi sesleniyor, bunlara aiit bir kutsal kitapları mı var veya vahiy yoluyla mı bunlara ulaşıyor?
Galiba bu sorular karşısında akıl denilen şu nimetimden olacağım. Saçımdaki az kalmış şu üç beş siyah kılları da ağartacağım. Neyse hani bu SATANİST kelimesini son duyduğumda daha önceleri üzerinde belki de fazlaca durmadığım bazı ayrıntılar aklıma takılıp kaldı. Hani şu meşhur SATANİSTLER kelimesindeki ek varya “İSTLER” kelimesi veya eki birden aklıma şu soruyu getirdi neden bu -İSTLER- kelimesi bazı kelimelerin sonlarına eklenmiştir acaba? Bu İSTLER kelimesi taşıyan bu kavramlar veya düşünce biçimi arasında bir bağlantı var mıdır? diye düşünüyorum.
Bu düşüncede şundan dolayı aklıma geliyor. Hani şu Rusya’daki kominist rejim yıkıldıktan sonra daha çok duyduğumuz ve tanımaya başladığımız
Kırgızistan
Doğu Türkistan
Çeçenistan
Sırbistan
Türkmenistan
Özbekistan
Kazakistan
Tataristan
Moğolistan
Tacikistan
Gürcistan
Bunları düşündükçe İSTAN ekini almış olan başka ülkelerde var tabi. Fakat bu yazdıklarımın hemen hepsi dağılmış olan Rus İmparatorluğunun coğrafyasında yer almaktadır ve çoğu DA Türk asıllı Müslümanlar olarak bilinir. Onun için muhteva olarak hemen hemen aynı. Çünkü Rusya coğrafyasında yer almaktalar. Ve de Türk asıllı Müslümanlardır. Hemen hemen ortak dilleri kültürleri birbirlerine çok benzemektedir. Bu basit örnekten sonra şimdi su İSTLER ekini tekrar mercek altına alıyorum. Bakınız örnekleyeceğiim. Bu kelimeler ve kavramların birbirine ne gibi bağlantıları varsa hep beraber analiz edelim. Örneğin:
KOMİNİSTLER
FAŞİSTLER
ATEİSTLER
SATANİSTLER
FEMİNİSTLER
SADİSTLER
BUDİSTLER
KEMALİSTLER
Gördüğünüz gibi bu kelimelerin sonlarına hep aynı ek gelmiş bu bir tesadüf müdür veya özellik midir? Aralarında bağ acaba sadece bu “İSTLER” takısı mıdır? yoksa ihtiva olarak birbirlerine benzer tarafları veya bağlantıları var mıdır?
Örneğin;
KOMİNİSTLER ALLAH’a bağlılıkları nasıldır?
FAŞİSTLER ALLAH’a bağlılıkları nasıldır?
ATEİSTLER ALLAH’a bağlılıkları nasıldır?
SATANİSTLER ALLAH’a bağlılıkları nasıldır?
FEMİNİSTLER ALLAH’a bağlılıkları nasıldır?
SADİSTLER ALLAH’a bağlılıkları nasıldır?
BUDİSTLER ALLAH’a bağlılıkları nasıldır?
KEMALİSTLER ALLAH’a bağlılıkları nasıldır?
Bu örneklediğim kavramların mensupları veya sempatizanları acaba gidişat ve yaşayış inanış bakımından acaba ALLAH’a mı çok bağlılar yoksa şeytan veya şeytani kanun ve kurallara mı daha çok bağlılar? Şimdi sizler bunları analiz ederken ben de tekrar şu meşhur SATANİSTLER İLE İLGİLİ BAZI ANALİZ’ler yapayım bu satanistlerin bazı batıl inançların yaşandığı ülkelerde zuhur etmesi pek te mucize sayılmaz doğaldır sanıyorum. Fakat bir Müslüman ülkede ve bu ülkede eğer yüzde yüz Müslüman bir toplum ise bu tür satanistlerin ortaya çıkması ve özgürce hareket etmesi ve bu satanistlerde büyük bir ihtimal ile Müslümanım diyen ailelerin çocukları ise işte asıl mucize bu olsa gerek.
Çünkü Müslümanlar şunu çok iyi bilirler ki şeytan yüce ALLAH C.C.’un emrine uymadığı için ALLAH ta o melunu lanetlemiştir ve ardından yüce kitabımız Kur’an ı keriminde bizleri daima uyarmıştır. Bir çok ayet ve surelerinde “ŞEYTAN APAÇIK SİZİN DÜŞMANINIZDIR” diye uyarmıştır buna rağmen nasıl oluyor da Müslüman olanlar şeytanı dost ediniyorlar. Hatta bu Müslüman kimlikli insanlar şeytana tapma noktasına yani SATANİST oluyorlar. Hiç düşündünüz mü belki de televizyonlarda olup bitenler karşısında bir çoğunuz bunlara lanet etmiştir. Soruyorum;
Bu düşünceye sahip satanistlere mi lanet okuyalım yoksa bunları yani Müslüman çocuklarını bu gibi sapık düşüncelere iten insanlara mı yönetimlere mi devlete mi hükümetlere mi veya top yekün bu gibi sapık, batıl olan fikirlere taviz veren zihniyetlere mi veya işte başından beri yazmaya çalıştığımız tohum meselesi varya işte o tohumları ekenler ve bir an evvel yeşerip mahsulünü almaya çalışan din ve ALLAH düşmanlarına mı lanet edelim. Yoksa bu tür sapık ve batıl yollara insanları götüren sebep ve yollara mı lanet edelim?
Bakınız eğer yeryüzünde yaratılan yaradanı unutursa elbette ki sapık yollara sapacaktır. Çünkü İslam dini en mükemmel din olduğunu hepimiz biliyoruz. ALLAH’ın ipine sarılanlar elbette kurtuluşa ereceklerdir. Ancak ALLAH’ın ipinden uzaklaşmaya çalışanlar ise işte satanist veya diğer “İSTLER” gibi sapık ideolojilere saplanırlar zaten onlar manen öldükleri halde madden yaşamaya çalışıyorlar. Yazımın sonlarına doğru geldim. Ancak şunu iyi bilelim ki eğer bir veya daha çok toplumlarda ALLAH’ın kanunları ve nizamları yoksa bu gibi sapıklıklar doğal hale gelir. Eğer bir ülkede özellikle yurdumuzda bahsedelim %95 Müslüman olduğumuz halde bizim çocuklarımız neden bu hale gelebilir?
Tabi ki başta bireyden aileye aileden mahallelere mahalleden köylere köylerden ilçelere ilçelerden illere illerden devletlere varana kadar eğer doğru dürüst bir adil yönetim vatan millet sevgisi aşılanmıyorsa kendi kültürünün ve yaşayış biçimini unutturuyorsa ve batının rezil ve sapık düşüncelerini sevdirmeye çalışılıyorsa şerefli İslam Dini gibi bir dinin kaide ve kurallarını hiçe sayarcasına yanlış politikalar yüzünden din eğitimini kaldırıyor iseler sırf inancı gereği yaşamaya çalışanlara karşı çıkılıyorsa,
hor ve hakir görülüyorsa İslam dininin ilmini öğrenmeye ve uygulamaya çalışanlar engelleniliyorsa temel hak ve özgürlükleri engelleniyorsa ve ülkede din dersleri okullarda kaldırılıyorsa.
Kuran kursları kapatılıyorsa İmam Hatip okulları 8 yıllık eğitim adı altında İmam Hatip Okulları kapatılıyorsa, daha doğrusu İSLAM DİNİ ‘ni adeta ortadan kaldırmaya çalışan zihniyetler var olduğu müddetçe ve bunları yapmış oldukları tüm haksızlıklara rağmen birileri de bunlara tabi oluyorsa,
engelleme yerine destek veriyorsa daha işin başında olduğumuz asla unutmamalıyız. Daha nice “İSTLER” çıkar nice depremler olur, nice tufanlar olur, nice felaketler olur olur da olur.artık hertürlü sapık yolların yolcuları böyle özgürce ortaya çıkarak her türlü olumsuzlukları sergilerler. ve bu tür olumsuzluklara
halen davetiye çıkarmaya çalışan zihniyetler var oldukça daha işin başında olduğumuz asla unutulmamalıdır.
YÜCE ALLAH’IN RAHMETİ VE MAĞFİRETİ AYRICA HİDAYETİ ÜZERİMİZDE OLSUN. AMİN. YAKUP FIRAT 2000
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.