- 391 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
...
Bir bankta oturuyordum.Önümden insanlar geçiyordu hızlıca.Bir yığın insan.Herkesin yetişmesi gereken bir yer,birileri vardı mutlaka.Yoksa bu acele nedendi,bu telaş niçindi?Kimse birbirine karışmadan,birbirine değmeden geçip gidiyorlardı.Bense sadece izliyordum.Evet,insanların yüzlerine dikkat ediyordum.Bulmak istediğimin ne olduğunu bilmiyorum.Niye böyle dikkat kesilmiştim bu bilmediğim yüzlere?Farklı hayatlardı bulmak istediğim galiba.Farklı hayat öyküleri,farklı insanlar,farklı sesler,farklı gözler,farklı yüzler...
Ve bir yüz takılıyor gözüme.Tanımadığım,bilmediğim,görmediğim bir yüz.Acılar gizlenmiş olan bir yüz.Şaşırtıyor beni.Göz göze geldik bir an.Çok kısa bir an.Tutsaklığı gördüm gözlerinde,aşkı,heyecanı...Yüzüyle tam bir zıtlık içindeydi.Farklı olmasını sağlayan buydu herhalde.Hala umut dolu,bir parça sevgi bulacağına inanıyor gibiydi.Halbuki yüzü aynı şeyi söylemiyordu bana.Tuhaf.Bıkkınlık,karamsarlık,en önemlisi de kalın kalın acılar vardı yüzünde.
Ve o da gidiyor.Kalabalığa karışıyor herkes gibi.Kayboluyor gözden.
İnsanlar hala geçip gidiyorlar önümden.Ben bir bankta oturuyorum.Geçmişte var olup,şimdi de yok oluyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.