- 541 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TECAVÜZ!!!
Yazmayacam, yazmacam, yazmayacam diyordum ama...
Aklıma geliyor, gelenleri düşündükçe...,Bazıları ve hepsi bir de hiçbirleri...
*HSYK’nın bir toplantısında "Kadınlar kendilerine tecavüz eden adamlarla evlenirlerse dava sayısı azalır" önermesi sunan siyasetçilerimiz nerde?
*Erkek kadına döndü adı trans oldu ya da başka bişey fark etmez artık kadındı, geldiği cinsten yine zulm gördü intihara sürüklendi ya da katledildi.
*İran’da da tecavüzcüler değil tecavüze uğrayanlar idam edildi. Müslüman ülkelerin yaşama bakışı denilip susuldu, görmezden gelindi.
*Ölenlerin adı afişe edilip, öldürenler, tecavüzcüler isimleri 2 harften oluşan bir koruma kalkanı ile sarıldı. Aman çüküne zeval gelmesin!
*Çok da hatırlanmayacak kadar eski bir tarihte değil ya, yakın bayaca yakın bir tarihte kadın bakanlarımızdan- hemde Aile ve sosyal politikalar bakanı Ayşenur İslam -"çocuklarınıza çığlık atmayı öğretin" diyerek tecavüzlerin önünü aldı! merak etmeyin eskiden daha yoğundu.
Çığlığı öğrenen çocukların ağızları kapatıldı, uyutuldu da tecavüz edildi. Üstüne fantazileri için diziler izlendi o yetmedi camilerinde cumalar da kılındı, "Allah Rızası için o gün birine tecavüz ettiler...", Sonra da o Allah’larına tecavüz kurbanlarını yakarak adadılar. Bellerine, kuvvetlerine bişey olmasın diye şükür namazı da kılmışlardır!
Aldıkları din afyonuyla,- günah fetvası çıkarsa yaptıklarına- çekip cezalarını yine cennetlerini bulacaklardır.
Oturun siz ey ahali, aman rahatsız olmayın, kızlarınızı eve tıkın, kendiniz de ininizden sakın ama sakınn çıkmayın, ayıplayın bunu yapanları emi?, başınıza gelmedi ya şükrünüzü çekin oturun, başına gelene de -ahh ahh, vah vah, yazık ya gençti, ailesine sabırlar...- diye hayıflanın da bir güzel, ama sakınn kılınızı kıpırdatmayın, sakınn...
Yanlışlıkla galeyana gelirsiniz falan, bu tecavüzlere, cinayetlere sebebiyet verenleri tahtından falan edersiniz nemelazımmm.
"Yarın zaten unutulacak adı" pervasızları; sizler de oturun kibir koltuklarınızda sağ elinizi bir kaldırıp bilmiş ukala yüz tavrınızı da takının, gevşetin ağzınızı repliğini söyleyin de sıranızı savın, sakın ama sakınnn "adı a olmuş, b olmuş, c olmuş, x olmuş ne fark eder, kadın,erkek,trans olmuş ne fark eder, herhangi bir annenin evladı, herhangi bir insanın sevdiğiydi yaşama hakkı tecavüzle elinden alındı" falan demeyi aklınıza getirmeyin, beyninizde ödem yapar.
"Aileye başsağlığı dilemecileri" sizler de safınıza geçin, fatihanızla, göz yaşalrınızla desteklerinizi sunun. Sonra bir de içten içe "Allahtan başımıza gelmedi, kafayı yerdik." hayıflanmarınızı da çıkarın bir ceblerinizden. Siz de sakınn ama sakınn bu eylemi gerçekleştirenlere ne olacağı düşünmeyin, ne de olsa yarın siz de unutacaklar kervanında olacaksınız. Hukuki hiçbir süreci takip etmeyin, önemsemeyin zaten butür şeyler yapacak işleri olmayan aktivistlerin işi, size ne ki...
Vicdanlarımız yıpranmasın diye evlerimizin haftada bir tozu alınan dolaplarına saklandı, bugün tozu alma günüdür. Hadi aldıysanız tozlarını geri koyun yerine de kırılmasın, nadir bulunan bir parça hem o anca misafir geldiğinde kullanılır aman sakın kendiniz için kullanmayın!
Öldük Biz! Sizler rahat uyanın, uyanık kalın!
YORUMLAR
Toplumsal kurallar ve kanunlar danışıklı bir dövüşün figürleri gibi görünüyor. İnsanların diğer canlı türlerinden bu kadar yaban kaldığı bir çağdayız maalesef. Hala erkek zihniyetiyle yönetilen devletler ile şiddeti adalet olarak gören kanun savunucuları var. Belli güruha hitap eden anlayışlara karşı kuzu sessizliğe bürünmek yerine ilkeli bir insan gibi tavır alınmalı.Hiçbir kutsal kitapta bu dünya siz erkeklerin egemenliğindedir,ibaresi yok,gel gör ki saltanat görkemi, mal mülk kaygısı, erkeklik yetkesi evreni karanlığa sürüklüyor. Kutsal kitapları okudum,Zerdüştlük de dahil,inançlara duyduğum saygıdan olacak öyle bir ifade kullandım.İnanıp inanmamak beni bağlar.Sevgiler...