- 929 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Sosyete Zarı
Bilinmediği üzere son bir kaç yılın sosyete akımını şimdi hep birlikte inceleyeceğiz.
Muhabirimiz olmadığı için bizzat gidip gerekli röportajları yapmak zorunda kalmak da dünyanın en berbat işi. Laf aramızda kimse duymasın diye verilen bilgiler dışında tek kelime ne kayıt edebilmiş, ne de bir kaç poz resim çekebilmiş olarak geri dönmek ofise. Laf aramızda "home ofis".
Tüm bilgiler gizli, sanki sanırsınız ki devlet sırrı.
Flaş flaş Ayşe hanımın jinekologda ne işi vardı? Hülya hanımlar da on dakika sonra geldi. Olay olay Yeşim hanım da geldi... Sanırım sosyetenin, pardon jet sosyetenin jinekoloğunu bulduk. Acemi şansı mı? Hiçte bile. Alın teri akıyor ve başka yerlerden de.
Kimse de sormuyor bekleme salonunda ne işi var bu hıyarın diye. Biri geliyor, biri gidiyor.
Laf aramızda kulağıma geliyor.
- Geçen sene, Elif de yaptırmış.
- Ay inan mıyorum, Elif bile!
- hı hı. O da bir şey mi? Aslı ile hani şu dizide oynayan sarışın kız vardı ya!
- Hulya mı?
- Yok yok diğeri.
- F*lya’ mı?
- Evet, evet işte o.
- Yok artık.
- Daha kimler kimler.
Sokulup yanlarına, neyi kız, neyi dememek için zor tuttum kendimi. Öyle tatlı haber doluydu ki, dayayıp kulağımı kana kana bilgiyi içesim geldi. Neyse ki benim randevu sıram gelmişti. Ve içeri girdiğimde doktorun arkası dönüktü ve bana dediği.
- uzanın şuraya geliyorum.
Asistan hanım bön bön bana bakıyor, ben ona bakıp göz kırpıyorum.
Ve doktorla göz göze gelince o da şaşkın bakışlar içinde, eşiniz nerede sorusunu soruverdi işte.
Eşim yoktu ve olmadığından kendim gelmek zorunda kalmıştım ya neyse. Yutkunup;
- Eşim yok doktor bey.
- Sevgiliniz mi?
- O da yok.( az biraz tipsizim de)
- e peki siz!?
- Gazeteciyim ve bir kaç soru sormak için geldim ve ücretinizi peşin peşin ödedim.
* Yalan diyene faturasını gösterim.
Bundan sonrası için ses kaydı ve birebir bu dedi, bundan duydum, doktordu, oydu, buydu gibi ifadeler kullanmamak üzereye anlaşma yaptığımızdan tüm anlatacaklarım "laf aramızda" anlaştık değil mi?
Efendim şimdi (laf aramızda) son yılların en moda davranışı eşlerini mutlu etmek için çılgınlık yarışına girmiş kadınların yırttırdıkları yerlerini diktirmeleri. Genelde özel günler önceleri, evlilik yıl dönümü, doğum günü, ilk seni seviyorum, ilk sevişme gibi işte aklınıza ne gelir ise.
Bu nedenle son bir haftadır çok yoğun çalışan jinekologlar ve esnetik ameliyat yapan doktorlar derneği başkanı operatör doktor H.K.
- bizim memleket de sanki dikenli tel tarlası, yırttıran yırttırana.
Haklı isyanı ile bu gün(14 şubat) çalışmayacaklarını sizlere parantez içinde belirtmemi istedi.
Bu yoğun patlamanın geçen yıl jet sosyeteden, yüksek hızlı sosyeteye ve oradan normale ve de bu sene kalbur üstü, orta düzey ailelere kadar düşmesi ile gerçekleştiğini söyledi.
Kısacası işi, dallandırıp budaklandırmadan, bu gece bir çok evde ikinci gerdek gecesi yaşanacak. Tabiyki romantik bir gün ardından romantik bir akşam yaşatmış iseniz eşinize.
Yoksa bu defa size bırakmayacaktır bu işi. Laf aramızda, o beğendiği arabayı bir almasın mış o ... ’dedi
Not: zarı çok seviyorsunuz diye yazıldı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.