- 794 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
UYANIŞ
Geç anladım.Bilememişim ne doğru,ne yanlış? Fırtınanın oradan oaraya sürüklediği bir sandal misali yaşamışım hayatın içinde bunca sene...
Artık bazı şeylerin farkında olmam neyi değiştirir bilemiyorum.Farkındayım, bugunkü düşüncelerim yaşanmışa fayda sağlamayacak.
Ya gelecek...Akıllandım mı artık, düşer miyim ki halen boşluğa, elimden tutanım olmayacağını bile bile yürür müyüm çamurda?
Zannediyorumki artık akıllandım.Evet, acının her çeşidini yaşattı bana, beni sürükleyen o fırtına...
Değişmek istemezdim, daha kalem elimden düşmeden satırlarımda kaybettiğim masumiyetimin acısı düştü yüregime.Ne vardı ki onca fenalıklar olmasaydı, bizde kaybolmasaydık. Açıldığımız denizlerde güle oynaya yol alsaydık.Tadı kalmadı hiçbir şeyin, gülüşler bile yitirdi samimiyetini, heyecan vermez oldu hayaller...
***Kaybedince anlıyor insan. Meğer güven duygusu ne çok yer kaplamış mutlulukta...
Mutluluk;bu kelimenin içi şimdi koskoca bir oyuk!
YORUMLAR
ccelayir
Merve Adıgüzel
dediğiniz gibi insan bazen sadece yazmak ister kimene göre anlam yüklü kimine göre ise gelişi güzel kurulu cümleler
Uyanış,başlık güzel görünüyorsa sonrası için de yaşayıp görmek lazım bence. Böyle yazıları okuyunca bazen şüphede kalıyorum,acaba biz mi hayata dahil olamıyoruz? Düşüncelerinizi ben de taşıyorum, çok dengesiz bir hale geldi insanlık, eski ilişkiler bir özlemden öteye gitmiyor. Yine de uyanmak ve dahil olmak hayata daha anlamlı... Yazmaya devam edin diyorum,başarılar:)
Merve Adıgüzel
o kadar az ki farkındalık, o kadar az ki insanlarda hassasiyet
teşekkür ediyorum :) yazmaya her an için devam
insana en iyi arkadaşı kalemiymiş
ne olursa olsun bir şeyler karalamalıymış insan