- 837 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Yonca'nın Sesi
[BAZI İNSANLAR VARDIR; DAHA ADI ANILIR ANILMAZ ASİL SIFATIYLA ANILAN... VE ÇOK AZ İNSAN VARDIR HÜZÜNLÜ YÜZÜYLE DİMDİK DURMAYI BAŞARAN...
1974 YILINDA İSTANBUL’DA GELİR DÜNYAYA, HÜZÜN YÜZLÜ SANATÇI...
ÇOCUKLUĞU İLK VE ORTAOKULU DA OKUDUĞU BEŞİKTAŞ’TA Kİ DUVARLARINDA TÜRK SANAT MÜZİĞİ YANKILANAN EVDE GEÇER. EN BÜYÜK TUTKUSU OLAN MÜZİK DAHA O YAŞLARDA TAKILIP KALMIŞTIR HAYALLERİNE... VE BÜYÜDÜKÇE ŞARKILARI KENDİNDEN BİRER PARÇA OLARAK GÖRMEYE BAŞLAR.
ÜNLÜ OLMAK DEĞİLDİR HAYALİ, SADECE MÜZİKTİR... ŞARKILARINI SÖYLEMEKTİR...
LİSE YILLARINDA OKUL ORKESTRASIYLA ÇEŞİTLİ YARIŞMA VE KONSERLERE KATILIR... DAHA O YAŞLARDA TEMELİNİ ATAR KARİYERİNİN.
1992 YILINDA GİRMİŞ OLDUĞU YETENEK SINAVINDA, MİMAR SİNAN ÜNİVERSİTESİ DEVLET KONSERVATUVARI SAHNE SANATLARI OPERA-ŞAN BÖLÜMÜNÜ BİRİNCİLİKLE KAZANIR VE BİRİNCİLİKLE MEZUN OLUR.
HENÜZ 21 YAŞINDAYKEN AŞK ÇALAR KAPISINI VE ALPHAN LODİ İLE OTURUR NİKAH MASASINA... 5 YIL SONRA ’HAYATIMDAKİ EN GÜZEL ŞEY’ DEDİĞİ OĞLU EGEHAN GELİR DÜNYAYA...
1996 YILINDA HAYATINDA ÇOK ŞEYİN DEĞİŞECEĞİ BİR KAPININ KİLİDİNİ ’SONY MÜZİK’ İLE ALBÜM ANLAŞMASI İMZALAYARAK AÇAR... 1999 YILINDA KENDİ ADINI TAŞIYAN İLK ALBÜMÜYLE ÇIKAR DİNLEYİCİLERİN KARŞISINA...
GİDEN BİR SEVGİLİYE ’KENDİNE İYİ BAK... SANA BİRŞEY OLMASIN’ DİYEREK GİRER HAYATIMIZA... SONRA BAŞ KOYDUĞU MÜZİK SERÜVENİNE ’İNADIM İNAT’ DEYİP YARINLARA ’KALICI ŞARKILAR BIRAKMAK’ ÜMİDİYLE 2001 YILINDA ’AŞKTA VE AYRILIKTA’ ADLI İKİNCİ ALBÜMÜNÜ YAYINLAR.
ÜNLÜDÜR ARTIK... AMA BU ÜNDEN ÇOĞU ZAMAN RAHATSIZLIK DA DUYAR... SOKAKTA YÜRÜRKEN BİLE UTANIR TANINMAKTAN.
SEZEN AKSU, FUAT GÜNER, AYSEL GÜREL, MELİH KİBAR, İLHAN ŞEŞEN, ZEKİ GÜNER, FEBYO TAŞEL VE DAHA NİCE ÖNEMLİ İSİMLE ÇALIŞIR.
AŞKIN ÖMRÜNÜN NE KADAR OLDUĞUNU MERAK EDER AMA YANITINI BULAMAZ VE GÜN GELİR SÖZ YAZARI ZEKİ GÜNGÖR GÖZÜ KAPALI ’EMANET’ EDER YAZDIĞI ŞARKILARDAN BİRİNİ KENDİSİNE... BULDUĞU BİR ÇOK SORUNUN YANITI GİBİ AŞKIN ’ÖMÜRLÜK EMANET OLDUĞUNU’ BU ŞARKIYLA ÖĞRENİR.
UZUN BİR EVLİLİKTEN SONRA EŞİYLE AYIRDIKLARI YOLU OĞLU VE ŞARKILARIYLA YÜRÜMEYE DEVAM EDER.
GÜN GELİR ŞARKILARIN CANINI ACITTIĞINI HİSSEDER... BU ACIYA SESSİZCE AĞLAMAYI YAKIŞTIRAMAZ "HIÇKIRMALISIN" DER.
HER İNSAN GİBİ GEL-GİTLER YAŞADIĞI DÖNEMLER OLUR... 2007 YILINDA "YOLUMU BULURUM" DER... "YETER" DER... KÜRŞAT BAŞAR’IN ’BAŞUCUMDA MÜZİK’ ADLI KİTABINI DA YANINA ALIP "ALDIM BAŞIMI GİDİYORUM" DER İSYAN EDERCESİNE.
AMA ALIP BAŞINI GİTMESİNE İZİN VERMEZ "BAŞUCUNDAKİ MÜZİK"... "SAKLANMA" DİYE HAYKIRIR YÜREĞİNE. BU HAYKIRIŞ HERŞEYİN ’MİLAT’I OLUR... KOCA BİR KİTAPTAN ETKİLENEREK YARATTIĞI UNUTULMAYACAK BİR ŞARKIYLA TEKRAR DÖNER HAYATIMIZA.
"SEVGİNİN DİLİDİR İŞİN SIRRI, BEN SEVGİNİN DİLİNİ BİLİYORUM" DER. O DİLDE YAZAR ŞARKILARINI...
5 ALBÜM VE 5 SINGLE’A İMZA ATAR. SAYISIZ ŞARKI ONUN SESİYLE GİRER HAYATIMIZA...
VE İSTEDİĞİ GİBİ "SAYGIN" DİYEREK NİTELENDİRDİĞİ DİNLEYİCİ KİTLESİNİ YARATMIŞTIR YILLAR İÇERİSİNDE...
YILLAR ÖNCE HAYALLERİYLE YOLA ÇIKTIĞI MÜZİK YOLCULUĞUNDA MÜZİĞİN ’EDEBİYAT’INI BİLEN BİR SANATÇIDIR O ARTIK...
SON ALBÜMÜ "12" AY İLE MÜZİK YOLCULUĞUNA DEVAM EDEN YONCA LODİ, UMUYORUZ SESİN VE ŞARKILARIN HAYATIMIZDAN HİÇ EKSİLMESİN.
]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.