SEVGİLİ GÜNLÜK
Can yoldaşım,sırdaşım,günlüğüm bugün nasılsın bakalım?Beni soracak olursan hiç iyi değilim.İnsanlardan çok şikayetçiyim be dilsiz dostum.Şimdi dile gelsen"bir günde şikayet için bana gelme be Zeynep" diyeceksin eminim.Ama öyle deme ne olur .Bende insanım benimde konuşmaya dertleşmeye ihtiyacım var .Her ne kadar konuşan ben olsamda, olsun dostluğun iyi geliyor.
Bugün okulda sınav olduk biliyor musun?Sınıf olarak hepimiz çok kötü not aldık .Hoca" beyinsizler sizden adam olmaz"diye bir sürü bağırdı çağırdı bize.Tek suçumuz kazık gibi sorularına cevap vermemekti.Hem dersi güzel anlatmıyor ,hemde bize zor soruyordu.Şimdi bizimkilre anlatsam "aptalsın dersi dinlemiyorsun "diye faturayı bana keserler.Hocanın hiç mi suçu yok acaba?Canım çok sıkıldı be gerçekten o kadar aptal ,o kadar işe yaramaz mıyım?
Eve geldim bizimkilerle biraz dertleşmek istedim.Ama herkes çok meşguldu.Babam maç izliyordu.Annemde dün akşam kaçırdiğı dizinin özetini telefonda teyzemden alıyordu.Ablam ise başka bir dünyadaydı.Arkadaşlarıyla gittiği okul gezisi fotoğralarını internette paylaşıp kendi deyimi ile dost düşman çatlatıyordu.Sanırım çok yoğun bir aileyiz .Annem ve babam, babaanneme "anne çok yoğunuz ondan ziyaretine gelemiyoruz derken tamda bunu demek istemişlerdi galiba.
İşte böyle Sevgili günlüğüm ,çok bunaldım okul ve dersler yetmiyormuş gibi birde böyle şeylerle uğraşıyorum. Bazen ne düşünüyorun biliyor musun ?Keşke anne,baba,abla,abi ve öğretmenlerimize de karne verilse .O zaman daha iyi bilirdik davranış notlarını.
11/2/2015
HEVİ DAR