- 576 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sessiz Olun Adam
Ne yazmalıyı,neyi yazmalıyım?Ağlamalı mıyım gülmeli miyim hayatın sertliğine karşı.Ben bir yazar değilim.Sadece kalbimde kalan ufak acı parçalarını daha fazla büyütmeden yazmalıyım.Yazmak;olağanüstü zor ve o kadar da muhteşem bir şey.Bir nevi anestezi.
Şu an bu yazıyı okuyan gençler,yaşlılar,aşıklar,acı çekenler,mutlular,mutsuzlar...Yazılarımda hüzün bulacaksınız belki,bir tutam aşk ve bolca acı.Yapmak istediğim şu ki yazarak zehrimi akıtabilmek.İnsan en güzel yazılarını acı çekerken yazar,bilirim.Yazarın acısı sizin dostunuz olur,anlarım.
Neden yazdığımı,niye yazdığımı bilmiyorum aslına bakarsanız.Bir adamla karşılaştım günlerden bir gün.O konuştu,ben onu dinledim.Ben konuştum,o beni dinledi.Hiç tanımadığım bir adamı,yüzyıllar öncesinden tanıyormuşum gibi.Oysa ben cümlelerine aşık olmuştum bir kere.Çıkarı yok,çıkarası yok.O konuştukça kendimi onda buldum.Aynı şeyleri merak etmiş,aynı şeylere gülmüş ve bir kitabın bitiminde aynı duyguları yaşamışız birbirimizden habersiz.Kitaplarda bilmediğimiz bir hareketi merak edişimiz bile aynıymış oysa.Dinlemediğim şarkılar,izlemediğim filmler,okumadığım kitaplar söyledi çokça.Onunla aynı şarkıları dinleyecek,izlediği filmleri izleyecek,aynı kitapları okuyacaktım.Hem onu hem kendimi bulacaktım.Sanırım yarım kalan şeyler var,tamamlayamadığım.
Ben...Ben çok korkaktım sayın okuyucular.Kalbim aşkla çarptığında ne yapacağımı bilemez ve acı çekeceğimi bildiğim için uzak dururdum aşktan.Zira bilemedim.Acı aşkın yapısında varmış.acı çekmeden ulaşılmazmıs aşka.
Anladım sonunda değerli okuyucular.Acı aşkın en güzel haliymiş.İliklerinize kadar hissettiğiniz.Bir yandan kurtulmak isterken bir yandan zevk aldığınız.Acının varlığına bile şükretmek gerek anladım.
Kızmayın adam biliyorum.Zırhımı çekmiş bekliyordum.Kendimin bile geçemediği duvarlar vardı önümde.Ben sizin aşkınızla yeniden doğacaktım.
Sessiz olun adam duymasınlar sessiz kalışlarımızı.Bilmesinler bu gidişinizi.Beklerim adam.Sessizce,umutça beklerim sizi.
Yazmak acıyı tetikler.Durmadan yazacağım,bitirmemek için sizi.Ağlayabilmenin sonsuzluğuna varmak için.
Acı kokan kadınların bitirmek istemediği yazılar olur nice.Bitmesin.Son bir satır daha karalasam belki beni daha iyi anlar dediğimiz onca cümle.
Hayır adam bitirmiyorum bu yazıyı.Sonuna üç nokta koyuyorum.Kaldığım yerden sizin devam etmeniz için.
Mutlu kalın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.