- 1050 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KAN MI AKMALI
İki cengaver ,
Biledi bıçaklarını.
Keseceklerdi birbirlerini,
Akıtacaklardı kanlarını.
Oysa gerçek vardı .
Dolduruşa gelmemeliydi insan .
Allah neye vermiş akılı,
Kullansın diye insan .
Önce yoklayacaklardı birbirlerini,
Sonra öldüresiye darbe .
Galip gelecekti birisi ,
Mağlup olan kalkamadı yerden .
Yok senden daha fazla hapishaneye girdim .
Yok benim fazla vukuatım .
Oysa her gün girip çıkıyordu ,
Gardiyan....
YORUMLAR
Sevgili Hasan Hocam.
Dün gece benim büyük oğlan rahatsızlandı. Böbreklerinde kum var. Kum sancısı anlayacağın.Aldım gece hastaneye götürdüm bir ağrı kesici iğne yaptılar. Bu gün görevine gitti sabahleyin. Görevdeyken bir daha sancılanmış ve bir kez daha hastaneye acile gitmiş. Acil kapısında bir baba ağlayıp duruyormuş '' Balamı öldürdüler'' diye. Öldürme sebebi bir alış veriş veriş merkezinde başka bir genç ile aralarında ''Sen niçin bana öyle acayip acayip baktın'' konusu.
İnsanların bir kısmı hastane kapılarında dertlerine dermen ararken bir kısmının ''Balamı öldürdüler ''Diye ağlaması ne kadar kötü bir şey. Allah'ın verdiği bir canı almanın sebebi ise sen bana niçin baktın.
Allah bu insanoğluna biraz anlayış, merhamet, feraset ve hidayet versin. Başka diyecek bir şey yok.
Selam ve sevgilerimle.
Hasan Özaydın
Kıymetli dostum Hasan Bey
Çok anlamlı sözlerden oluşmuş düşündürücü bir yazı kaleme almışsınız kutlarım
Keşke dünyada hiç savaş olmasa bir birimizi farklılıklarımızla ve faklı fikirlerimizle sevmeyi bilebilsek o zaman hayatın ne kadar güzel olduğunu daha iyi anlarız.
Kaleminize gönlünüze sağlık
Saygı selamlarımla
Hasan Özaydın
tek gerçek bulunulan yer ve yaşanılan acılar.
ama insanız ya..basit şeylerle kimliğimizi egomuzu tamamlarız.
cahilliğin getirdikleri
kaleminize sağlık anlamlıydı.