- 635 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bize sopa gerek!
Erman Hocanın dediği yine doğrulandı.Son dakikada bize gol atmasalardı,bizde son saniyede o muhteşem golü atamazdık.
Fatih Hocanın dediği gibi;"Bizim sevincimiz,başkalarının üzüntüsü olmasın.Kimse kutlamalarda silah kullanmasın."
Allah’ım bize yaşattıkları bu muhteşem anlar için,Millilerimizi kötülüklerden koru,başarılarını daim et Yarabbim.
Gözyaşlarıyla yazdığım bu satırları okuyan herkesin aynı duyguları paylaştığını iyi biliyorum.
Son dakika golünü yedikten sonra,ellerimi havaya açtım ve dua ettim.Yarabbim milletimizi buna layık görme,lütfen bir fırsat daha ver derken,Asker selamını çaktı yine.
Penaltılarda Yarabbim lütfen onlar dışarı biz içeri atalım ve Rüştüye ayıbını unutturacak kurtarışlar nasip eyle diye,dua ettim.Yüce Rabbim benim ve tüm Türk İnsanının dualarını duydu sanırım.
En çok bozulduğum şey şu an tv lerde boy gösteren ukalaların bilgiç bilgiç yorumları oluyor.
Türk Futbol Ekolünden bahsetmeye başladılar bile.
Yok kardeşim bu öyle ekolle falan izah edilecek bir durum değil.Bence bu işin içinde sarıklıların yardımı var.Yoksa o Hırvat golcü kafasıyla o topu nasıl dışarı atardı!
Neyse,herşeye rağmen finaldeyiz.Bizlere bu mutluluğu yaşatanlardan Allah Yar ve Yardımcı olsun.
Ruyabahcesi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.