- 494 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bende öyle ölmüştüm...
Senin için ettiğim tüm dualarımı geri almak istiyorum..
Sana bahsettiğim tüm dertlerimi, tüm sırlarımı, tüm bilinmeyen gerçeklerimi senden çalmak istiyorum. Sana anlattığım hiçbir şeyi bilmemeni istiyorum.. Seni sevdiğimi hiçbir zaman bilmemiş olmanı istiyorum. Senin için yaptığım bir sürü fedakarlıkları asla senin için yapmamış olmayı diliyorum..
Senin için göz yaşı döktüğüm her an için, bin katını yaşamanı istiyorum. Seni hatırlayıp içimin acıdığını hissettiğim tüm şarkıların ritmi senin canını öyle yaksın ki, şarkı açamaz ol istiyorum..
Sana “üstüne birşey giyer misin lütfen hasta olucaksın” dediğim her saniyenin aynısını tekrar yaşamanı ve bu sefer donarak ölmeni istiyorum..
Ya da dışarıda kimsesiz, aç, köpek gibi kal istiyorum. Sadece senin olduğun yerde bir deprem olsun istiyorum, enkazın altında kalmanı ve ağladığını kimsenin duymadığını bilip öylece ölmeni istiyorum. Çünkü ben öyle ölmüştüm..
Senin için hep “yanımda kalsın, hiç bitmesin” diye dua ederken şimdi “mutsuzluktan gebermen için” dua ediyorum. Ne garip dimi?
Ve şimdi, tam da şuan, saat 2yi 12 vuruyor..Ve senin için ettiğim tüm duaları geri alıyorum..
Özür dilerim..