İNANCIN ZAFERİ
Kim derdi ki Türkiye yarı finale çıkacak bir çok spor yazarı dahil grup maçlarından bile çıkamayacağımızı yazmıştı.İsviçre,Çek Cumhuriyeti ve Hırvatistan son ikisi kendini kanıtlamış dünya takımları sayılırlar.Her üç maçtada yenik duruma düşüp üçünüde çevirdik.Peki soruyorum size dün geceki hırvatistan maçında kaç kere gol pozisyonuna girdik bir iki uzaktan şut o kadar peki hırvatistan kaç tane kaçırdı ben sayamadım direkler boş kale pozizyon zenğinliği hepside vardı.Hatta uzatmalarda yediğimiz gol den sonra bir çok kişi kumandasını fırlattı tv yi kapatıp yatmaya hazırlandı moral bozuklugu ile ,ki neden sonra caddelerdeki coşkudan birşey anlamadılar çünkü ihtimal vermediler,hele hakem bahaneye bakıyordu her pozisyonda faul çaldı dedikki maç bitti 120 dakika doldu buraya kadarmış ama öldürmeyen Allah öldürmüyor son bir hamle hooop gol ve penaltılar sonra da tur.Bugün hırvat teknik direktörü Slavan Biliçin bu türklerde anlamadığım bir şey var bir türlü çözemedim üç maçıda yenikken çevirdiler aklım hafsalam almıyor diye açıklamaları var basında.
Soruyorum size acaba bu adamın bilmedigi şey anlamadıgı ve bizim ülkemizdede malesef bazılarının anlamakta zorluk çektikleri şey acaba İman kuvveti inancın zaferi olmasın
.Eminimki hiç maçtan anlamayan neneler dedeler çoluk cocuk herkes Türkiye için dualarını esirgemedi fatihalar yasinler adaklar adandı ve dualar kabul oldu,Nerdenmi biliyorum beş yaşındaki kızımda 75 yaşındaki nenemde gözyaşları ile ekrana kilitlenip Allahım müslümanları maglup etme onlar hem türk hem müslüman ne olur kazansınlar diyerek gözyaşı döktüler ve onlar gibi milyonlar,Çok şükür İnşallah devamı gelir Haydi Türkiyem finale.21-6-2008
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.