- 1488 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Günaydın Kadın
Uykusuzluktan gözlerimden yaşlar akıyor artık. Seni çok önemsiyorum köftehor vallahi bak sırf seni daha iyi anlamak için Emrah Serbes’in kitaplarını sipariş ettim. 2-3 güne gelir. Seni daha iyi anlamak için Zeki Müren dinledim saatlerce, sevmediğim halde. 1 kadın 1 erkek izledim Ozan’ın tüm odunluklarını not ettim ve buna rağmen nasıl çok seviliyor diye kritikler yaptım kendimce. Afili parçaları okudum kapatınca televizyonu. Sonra yazdım bir sayfa kadar. Güneşin doğuşunu izlemeye çalıştım penceremden. Sigara içtim bolca ve ilk defa gözlerime rüzgar kaçtı seni beklerken. Sırılsıklam oldum tabi, bardaktan boşaldım. Sımsıkı tuttum perdemi ve üzerimdeki kazağı çıkarttım. Çok ütopik gelebilir ama kollarımı açtım kuş konsun diye kollarıma. Tam karşımızda oturan bir teyze var pencereden bana baktığını gördüm. Utandım biraz halihazırda yarı çıplaktım. Midem guruldadı. Dolaptan peynir zeytin çıkartıp kahvaltı ettim. Aydınlık sayılabilirdi hava yine de önümdekileri zar zor seçtim. Uyuyakaldığımı sanıyorum bir saat boyunca. Rüyamda boş bir poşetle nefes almaya çalışıyordum bir tarla kenarında. Uzun gagalı bir saka gördüm, vallahi kondu kollarıma. Uyandım tabi. Bünyem alışkın değil bu kadar terslikten sonar düzlüklere. Yüzümü yıkamadım uyurum yine diye. Dua ettim uyanmış ol diye ama yine de bekledim hissetmeme rağmen. Sonra baktım ki günüm aydın. Bu yüzden sana günaydın kalem eşref sahibi. Günaydın kadın. Sen işe giderken "kuş koydum yollarına" .
Mehmet Ali Orhun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.