- 1714 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK MU SENDEN BEKLEDİKLERİM?!?!?
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
"Gözlerim uzaklarda bir deniz fenerin cılızlaşan ışıklarına saplanıp kalıyorken sürekli;ilk kez dönüp bakıyorum istediğim dem gözlerine.Ve muhtaç olmuyorum gözlerindeki cenneti yaşamak için aciz bir deniz fenerinin sönmek üzere olan ışıklarına.Gözlerine hiç benzememesine rağmen medet ummuyorum olmadık şeylerden, hayatın kışına düşen cemreyi her nefeste sen kokan yağmur sonrası toprak misali solumak için.
Deniz de sevdası güneşe kavuştu bizimle aynı zaman diliminde.Ve eski hareketinden eser yok;günbatımını sakin sakin;sindire sindire yaşatıyor bize.Martılar yokluğuna dair çığlıklarla bozmuyorlar artık sevda kışının buzlarla örülü akşamlarında,sen kokan sessizliği,sensizliği.Onlar bile mutluluk hazinesinin kapısını aralıyorlar hüzünlerle vedalar gerçekleştirirken.Ve ben ilk kez başımı yavaşça bırakıyorum omzuna,deniz günbatımıyla kavuşmasını yaşarken.Akşamın soğuk havası içimi ürpertiyor ve yüreğimle sokuluyorum yüreğine.Sonra başımı kaldırıp bakıyorum gül yüzüne belki de ilk kez tüm cesaretimi toplayıp.Gülümsüyorsun ve gamzelerin sarıp sarmalıyor ürperen kalbimi.Yine bırakıyorum kendimi senli dakikalara.Ve ben ilk kez doya doya seyredeceğimden emin oluyorum gamzelerini.Uğruna çok şey kaybettiği,geceler boyu duaları kendine mesken bilip,her geçen saniye beklediği vuslata ulaşıyor bu yamalı,sevdanın gözyaşlarıyla ıslanıp kurutulmak için güneşe asılmış ve rengini yitirmiş yürek."
Burası neresi diye sorulara takılıp kalıyor musun yoksa sevgili? Korkma!sen hala sensin ;ben olmak için çaba sarfetmek zorunda kalmadın.Korkma!dokunmadım gözlerine içindeki "sen"e bir şey olmasın diye.Ve korkma biliyorum bunların yaşama geçmeyeceğini.Biliyorum sevgili ve umut kırıntılarıyla beslemiyorum kalbimin sevgiye muhtaç güvercinlerini vuslat ufkuna doğru yol alacaklarını düşünüp.Bunlar yalnızca içimdeki biz kaybolmasın,hiç peşimi bırakmasın diye ,her taşını yalnız başıma koyup bir diğerinin üstüne , kurduğum dünyamın orta yerindekiler.Farkındayım senin dilek yükünü taşıyan sevgi gemilerinin rotasında bu deniz,bu rıhtım,bu hayal ve en berbatı da bu aciz yok!..Farkındayım uzaklarda yaşamalısın her yeni günü ve onun bensizken sana sunduklarını.Farkındayım ey sevgili bir gün batımına gözlerini bırakıp, güzelliğine güzellik katarak onu muhteşem eylerken , uğradığın hülya kıyılarında ufacık bir yerim yok.Hepsinin farkındayım merak etme! Ve bunları bana "öğretmek" için yorma kıyamadığım yüreciğini.Ben sana:""Git sen!ben sevdamı nakış nakış düşerim bozulmaz yeminlerle gönül gergefine.Git;kalbimden koca bir parçayı da al öyle git.Git;yeni yüreklere konuk ol;eğer buysa yüzüne baharı konduracak olan,ben adımı dahi sen değilsin söyleyen diye duymaya tahammül edemezken.Git ve arkana bakma son kez giderken ,görme son mekanda buz gibi kaldırım taşlarına yığılıp ardından bakakaldığımı.Bakarsan bırakamayacağım seni ve gurur paspasını ayaklar altında çiğneyip "Gitme!Sen hala bir numarasın."diyeceğim.Git ;beni emanet et yağmurların kollarına,yeter ki mutluluk olsun gözlerinde hayat bulan.""derken kabul ettim aslında sensizliğe sonsuz prangalarla varmayı.Kabul ettim aslında vuslatı tanımayacağımı bile bile,konuk olmayı senli hayallere.Ve kabul ettim aslında en berbat zamanlarda diğer yarım seni bulamayıp öfke kusarken herkese ve herşeye,kaybolmayı yokluk denizinde.
Beklediğim maddi değil sevgili ;gerçek sevdaları büyütürken zor zamanlarda gözlerimin taa içine bakman bir kez ve ömür boyu yetecek gücü yüklemen kalbime.Beklediğim bir öpüş ,dokunuş değil tenime.ASLAAA!...Beklediğim ;yüreğime sıcacık dokunman,en saf,çocuksu halinle bir öpüş hediye eylemen kalbime.Beklediğim ;sadece seni görmek değil.Beklediğim ;senin tüm herşeyinle bende olduğuna inanmış halini görmek.Beklediğim ;sevdana sonsuz ev sahipliği yapacak bu yüreğe kötü bir şey söylememen.Lütfen ,lütfen doğruyu söylesin kalbin sevgili ,bu kadarını hak etmeyecek kadar değersiz miyim sende???Sen bende her türlü sevda masalında başkahraman,her türlü kavuşmada kavuşulan olurken.SÖYLE EY SEVGİLİ ÇOK MU SENDEN BEKLEDİKLERİM?!?!?
YORUMLAR
tüm herşeyden uzak yalın bir eser.kısacası muhteşem edebiyat dostu