- 376 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yalnızsan varsın demektir
Yalnızlığın zevkini çıkarmaya varmısın…
Sahip olduğun hayatından,ailenden,dostlarından,hayatın yorucu kargaşasından,baskıcı düşüncelerden ve en önemlisi kendinden uzaklaşmaya … Yalnızsan kendinden bir şey kaybetmezsin aksine hayatı sorgulayıp zihnini kurcalayan düşüncelerin benliğini ele geçirmesine engel olup hayatı tam manasıyla yaşarsın.
Kalabalık olan heryerden uzaklaşıp ,insan seline kapılmadan yalnızlığı yaşamalıyız. Yalnız kaldığımızda yalnızlığa hoş geldin diyebilmeliyiz. Yalnızlıktan yakınmak yerine ,hayatın elbet bir döneminde yalnız kalacak olmamızın bilincinde olup yalnızlığı en güzel şekilde değerlendirmeliyiz.Yalnızlık psikolojik bir bunalım değildir,aksine bireyin kendi kendisini terapi etmesidir. Çünki hiçbir baskı altında kalmadan kendi hayatından başlayarak aileside dahil olmak üzere davranışlarını,düşüncelerini,çevresini sorgulamaktır. Beyninin sadece kendi düşüncelerine odaklanması ve dışarıdan gelen hiçbir uyarıcıyı dikkate almadan düşünebilmemiz için yalnız kalmaya ihtiyacımız vardır.
Asıl yalnız kaldığında ne istediğini bilirsin. Bazılarının senin için ne düşündükleri aklının ucundan bile geçmez. Kalabalıklar içindeysen başkaları senin hayatını şekillendirir.buna karşı çıkamazsın çünki karşındakiler hayatını onlar için feda edeceğin kişilerdir. Onları kırmazsın ,her istediklerini yapar hayatını istemediğin bir şekilde sürdürürsün. Aksine yalnız kaldığın vakit ne istediğinin farkına varıp ,istediklerini hayatına alırsın...
Uğur KAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.