- 406 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sussam olmuyor…
Sen yüreği yaralı kuş misali öyle şeyler söylüyorsun ki; yüreğime çivi mi çakıyorsun kuyu mu kazıyorsun bilemedim. Sözlerin çelik uçlu matkap gibi batıyor özüme… Baktıkça delinirken gözlerim, gözlerinden gelen isyan kurutuyor göz pınarlarımı… Kan gidiyor kalbimin derinliklerinden.
Uzaklardan esip gelen meltem isyan ettiğinden beri senin iç çekişlerine, yağmurlar düşmüyor artık olduğun yere. Bir sen ağlıyorsun, bir gökyüzü… Acını bir göklere yüklüyorsun bir denizlere… Bir de kuşlara… O zayıf bedenlerine yüklüyorsun yüreğinin isyan yüklü ağırlığını. Sonra kuşlar gidiyor yanından ve yörenden…
Ve seni terk ettiklerini sandığın kuşların suçu ne? Onlar yalnızlara arkadaş olurlar… Bak bu tarafa geliyorlar… Sürü sürü, fevc fevc karamsarlıktan kaçıyorlar…
Ey Yar;
Yılların yokluğunu saçlarına aktarıp, yüklendiğin hüzünleri umutlara taratıp, yokluğunun bahanesini güne güneşe yükleme… İçindeki derdini söyle…
Sen böyle isyan içinde kaldıkça bir şeyler söylemek düşüyor bana… Sessizlikte karamsarlık hüküm sürüyor iklimlerinde. Kurak toprağı çatlatacaksın… Yetmez gözyaşların kurak toprakları yeşertmeye. İşte bunun için, tamda bunun için;
Sussam olmuyor.
Zaman duruyor sanki.
Gökler de kuşlar uçmayı bırakıyorlar, bülbülün şarkısı yarıda kalıyor ben susunca.
Sussam olmuyor…
Dağların karı eriyor, kırların çiçekleri soluyor. Gitmiyor yürekten yüreğe o gizli yollar, bitiyor…
Ne yollar sevgiliye gidiyor, ne sevgililer sevdiğine gel diyor, ben susunca…
Ben susunca sen susuyorsun… Sen susunca yürekler susuyor konuşmamacasına… Ve yüreğimin sesini duymasaydı, ses verir miydi yüreğin. ,
Sen sustun diye suskunluğum. Ses vermezsen diyedir korkum beni böyle lâl eden. Ne zamana dek susacaksın… Mesela; Bir selam versem alır mısın? Güler misin gül desem…
Ey gönlüme aldığım Gül… Ellerime batan dikenlerini bile sevdim… Ve o dikenlerle yüreğime battığın günden beri yüzümdeki tebessüm, gözlerimin içinde ki parlaklık, beni seven sendendir… sanadır…
Öyle sabahlar isterim ki, gözlerinle uyanayım,
Ufukta ruhuna karışıp, renklerinle boyanayım…
Zaman geçip devran dönünce sevgin ile bulanayım,
Gelen gelsin ve giden gitsin ben yine sana kalayım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.