- 818 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Kirletmeyin Çocukları
Kirletmeyin Çocukları
çocuk sen kirlenme
seni kirletmelerine izin verme
boya boyanmak senin neyine
özenme büyüklerine
büyükler özenmeli sana
temiz ruhuna
ağlamanın
gülmenin
sevmenin
sen de ki doğallığına
çocuk satma ruhunu
süse boyaya
sürme dudaklarına ruj
sürme oje tırnaklarına
gelin olma
dağmat olma
karşı çık onlara
ben çocuğum de
doyasıya çocukluğunu yaşa
kaybettikleri her şey var sen de
onları çalmak istiyorlar senden
temiz ruhunu satma palyaço olmaya
sen zaten güzelsin çirkinleştiriyor seni boya
doğal halinle yasa çocukluğunu doya doya
----------------
Kimseyi kırmak istemiyorum ama çocukların böyle boyanmasından yana değilim çocuk çocukluğunu doğal yaşasın boyaları yükseğe koyun ilaç gibi çocuklar alamasınlar ilaç zarar veriyor ya bunlar da zarar veriyor çocuğun ruhuna anlamıyorsunuz..
Bende çocuk oldum benim zamanımdada vardı ablalarımız teyzelerimiz boyamazdı bizi bizde özenmezdik onlara..
Ben bir anne olarak kızım yok ama rahatsızlık duyuyorum yıllardır küçücük çocukların boyanmasından ve resimlerinin çekilmesinden sosyal medyada marifet gibi sunulmasından doğrumu bu bence değil kim kızarsa kızsın ama etik değil..
Çocuk sapıkları diyorlar ya onları teşvik eden kim zavallı anneler..
Neden evladına kötülük yapıyor kötülere meze ediyorsun..
O çocuğu boyayarak çocuğunun ruhuna yara açıyorsun acelen ne anlamıyorum makyaj olmazsa olmaz mı?
Büyümez mi kızın evlenemez mi anne olamaz mı büyüdüğün de eksik mi kalır..
Sağlık yönünden de zararlı üstelik gerçek bir anne evladına bunu yapmaz benim kızım olsa asla yapmazdım..
Şimdi derki bazı anneler sanane benim kızımdan deme anne olduğun için deme bence..
Bazısı da derki kızım istiyor ne yapayım?
Kızının yanında yaparsan o çocuk iyi bişey sanar annesi yapıyor iyi olmalı.. ortalıkta bırakırsan oda seni taklit eder..
Makyaj nasıl yapılırla örnek olacağına kızına iyi anne nasıl olurla örnek olsana..
Bırakın da normal olsun çocuklar olaması gerektiği gibi masum birer çocuk kalsınlar...
Zaten çocukluk dönemi kısa geriye dönüşü yok giden günlerin biz doğal geçen çocukluğumuza özlem duyarız onlar neye özlem duyacaklar büyükler gibi olduklarına mı?
YORUMLAR
KalbiHazan
Kimseyi kırmak istemiyorum ama çocukların böyle boyanmasından yana değilim çocuk çocukluğunu doğal yaşasın boyaları yükseğe koyun ilaç gibi çocuklar alamasınlar ilaç zarar veriyor ya bunlar da zarar veriyor çocuğun ruhuna anlamıyorsunuz..
Şiiri ve diger yazıları bügün yazdım düşündüklerim icimden geldigi gibi teşekkür ederim saygı ve sevgilerimle...