Kenan SAYIN Ne Dedi.4
1- )"Eşsiz" yada "İşsiz"... seçenekleri sunulursa,! Diyeceğim o ki, Beni "işsiz" koyma ALLAH’ım...! (Kenan SAYIN)
2- )Dualarını.
Gayretinle desteklersen,
Desteği "dua" olan.
Gayretinle aşamayacağın engel yoktur..! (Kenan SAYIN)
3- ) Olaylara bir tek Açıdan baktığın da, Olası mutlak olanı,
yüzde doksan dokuz ıskalama ihtimalin var... (Kenan SAYIN)
4- ) Yola gitmek ne güzeldir, "Güvendiğinle" Uyumak ne hoştur "İnandığınla"... (Kenan SAYIN)
5- ) Bir Beyni eksik çıkar ortaya... Bin beyinli uğraşır onu iknaya...! (Kenan SAYIN)
6- ) Ben kar yağar sanıyordum yüksek dağlara, Oysa ne çok yanıldığımı anladım bakınca aynaya..! (Kenan SAYIN)
7- ) Her gün yeni bir hayat başlar "Şafak" atınca,
Her gün hayat durur yeniden "Güneş" batınca..! Kenan SAYIN.
8- ) Alimin ağzından çıkan söz "İlimdir-Bilimdir" Cahilin ağzından çıkan söz "Kibirdir-Zülümdür"..! Kenan SAYIN.
9- ) Bilmiyorsan kaynağını, Yeme sakın kaymağını... (Kenan SAYIN)
10- ) Bülbülü koymuşlar "altın" kafese, Kaç ayar demiş. (Kenan SAYIN)
11- ) Şüphesiz ki..,; ALLAH’ın yardımı, Kul’un Gayretindedir..! (Kenan SAYIN)
12- ) Bir ülkenin "Bağımsızlık da ki" seviyesi,..! Parlamentosundaki "Bağımsız" vekillerle eşti orandadır..! (Kenan SAYIN)
13- ) Her işine burnunu sokan insanların, Ne güvenilir dostluğuna ne de güvenilir düşmanlığına, Gün gelir sebep olur derin bir pişmanlığına ,.! (Kenan SAYIN)
14- ) Birilerini mutlu etmek için çaktığın şimşekler,! Bir gün Yıldırım olup sana dönecekler... (Kenan SAYIN)
15- ) Sen iyilik et at denize, merak etme balıkların kılçığı girer bir yerine..! Kenan SAYIN
16- ) Gelin biner at’a, Nasip kimin altına yat’a..!
16- ) Baba "Kan’dır",
Anne "Can’dır",
Baba gider kanın durur.;
Anne gider canın kurur..! (Kenan SAYIN)
17- ) Öyle garip mahluktur ki insan,
Çıkarı olunca hak’ka kapanır çanakları,
Araya menfaat girince,
Haksızlığa yönelir tüm algıları...(Kenan SAYIN)
18- ) Öyle bir zaman ki insanı çoktur,
Sıra adamlığa gelince ortada kimse yoktur..! (Kenan SAYIN)
19- ) Karnı aç olanı gören yoktur,
Karnı tok olanı ağırlayan çoktur, (Kenan SAYIN)
20- ) Yüz yıldır bu ÜLKEYİ soyan "deyyuslar".
Dileğim o’ki aç gözleriniz toprakla dolar, (Kenan SAYIN)
21- ) Öyle bir ÜLKE’de yaşıyoruz ki..:
Zeki adam sorunumuz yok, herkes ama herkes çok zeki..!
ve maalesef ki ama maalesef ki... bu güzel ÜLKE’de, en büyük sorun,!
Ahlak’lı insan Dürüst insan sorunu had safa’da...(Kenan SAYIN)
22- ) Yıldızlara dokunamazsınız, ama karanlık gecelerde onlarsız yol alamazsınız...
23- ) Mesnetsiz İFTİRA atanı SOYU SOPU kurusun..!
Her, "CİNAYET" adilik değildir,
Ama, her adilik bir "CİNAYETTİR..!
24- ) İnsan olarak yaratılmış her beşerin içinde mutlak bir "ADAMLIK" vardır,! Kimisi mezara kadar taşır, kimileri de "MAKAMA" Kadar taşır...(Kenan SAYIN)
25- ) Geçmişi yargılama konusunda Filozof’uz, Alim’iz, Hakim’iz,
Geleceği planlama konusunda su katılmamış kör cahiliz...! (Kenan SAYIN)
26- ) Sahip olduğumuz yarım yamalak bilgilerle, Tarihi yargılama konusuna harcadığımız emek ve çabanın.., Binde birini, Geleceğimizi Planlama konusunda fikir üretmeye harcasak, Muasır medeniyetler seviyesini yakalama noktasında fersah-fersah yol alırız...! (Kenan SAYIN)
27- ) Netice itibariyle "eşşeğin" yediği değişmez,
Kim gelirse gelsin yoncadan öteye de gitmez,
İstisna odur ki "ağa’nın" bindiği "eşşek" ara sıra Arpa yer..! Kenan SAYIN.
28- ) At biniciye göre kişner,
Devlet siyasetçiye göre işler,
Acemi biniciyi at,
Ahmak siyasetçiyi devlet teper..! Kenan SAYIN.
29- ) TÜRKİYE’de siyasetin kaderi,
Seçilene kadar milletin vekili,
Seçildikten sonra liderin esiri,. Kenan SAYIN.
30- ) Hayatın zorluklarına takılma, sen sadece bildiğine oyna...!
31- ) Temiz ve iyi bir niyetle güzel bir amaca hizmetin birinci ve de vazgeçilmezi..! Toplumsal kural ve yasalara uymakla başlar, Toplumsal kural ve yasalara uygun olmayan eylem ya da eylemler gerek "Hak" nezdin de gerekse Halk nezdin de değer ifade etmezler... (Kenan SAYIN)
32- ) Hak’kın..; Rızasına yasalara saygıyla erişebilirsin..! (Kenan SAYIN)
33- ) Cahilin hatası mizah, Alimin hatası nizâh, olur..! (Kenan SAYIN)
34- ) Çay ve insan ne çok benzeşirler aslında, çay demlendikçe kararır, insan demlendikçe ağarır...! (Kenan SAYIN)
35- ) İşine gelince yer düğün pastası, işine gelmeyince olur şeker hastası..!.. Kenan SAYIN.
36- ) Tereddüt edersen asla güzel Şeyler yapamazsın... Tereddütlerle çevrelenmiş yürekte mekan tutamazsın.. Mekan tutamadığın yüreğe de güzellikler katamazsın..! ( Kenan SAYIN)
37- ) İçinde kötülük olmayan iyi insanlar, artık bu fani alem de yaşamıyorlar, ALLAH katında "Rızıklanıyorlar"..! (Kenan SAYIN)
38- ) Zengin isen bok un işe yarar,
Fakir isen aldığın nefes zarar...! (Kenan SAYIN)
39- ) Dişci isen dişi düşünce arar,
İşçi isen işi düşünce arar..! (Kenan SAYIN)
40- ) En büyük başarılar sahip olduğunuz meziyet ve yeteneklerle değil, Rakibinizin hatalarıyla elde edilir..! (Kenan SAYIN)...
41- ) Şeref ve Haysiyetleri uğurunda Savaşı göze alamayan Milletler acizlik zilleti altında Köleleşirler...! Kenan SAYIN.
42- ) Fazla Özgürlük "özü" bozar...: Leş kargalarının varlığından bi habersin dir, Taa ki yere bir Leş Düşene Kadar...!
43- ) Her insan kendi çapında "özeldir", Her ot da maydanoz değildir..!
44- ) Devletlerin "Namusu" yasalara bağlılıkları ve yasaları Uygulamaları nisbetindedir... Kenan SAYIN
45- ) Devlet özgürleştirir,
Örgütler köleleştirir... Kenan SAYIN.
46- ) Alimler ordusuna taalluk etse de kişinin nesebi,
Takva makamına erişemez kişi, yok ise makbul ameli...! Kenan SAYIN.
47- ) Edepsiz bedenler değildir derdimiz,
Edepsiz zihinlerdir karın ağrımız...! (Kenan SAYIN)
48- ) Çekersin toza toprağa karışacak olanın derdini,
Umursamaz sın Ebed’diyete de mutluluğa eriştirecek amelin gailesini..! (Kenan SAYIN)
49- ) ALLAH ı çok seviyormuş..! En son ne zaman Anlını öptürdün..? ama benim kalbim temiz..! Haklısın "eşşeğin de" kıçı semiz.,: Kenan SAYIN.
50- ) Ahmaklar içinde hiç bir zaman başarı yoktur..(Kenan SAYIN)...
51- ) Bu Vatan Bu Bayrak ...!
Oturduğun her sofra da,
Yediğin her lokma da,
Nasıl ki,: Şükür ediyorsan ALLAH’a,
Aynen öyle içten oku,
Bu Vatan, bu Bayrak, için,
Şahadette ermiş,: Kahramanlar için,
Oku sen de oku yürekten bir Fatiha..! (Kenan SAYIN)
52- ) Yanlışın "eylem de" Zirve yaptığı dönem de,
Doğrunun "söylem de" hükümsüz olduğu yerde,
Kırıntısı bile kalmamışsa "insanlığın" hiç bir erdemin de,
Ahmaklar "zümresinin" iktidar da olduğu ülkede,
Huzuru bulamazsın "toprak" altında ki kabir de bile..! (Kenan SAYIN)
53- ) Hak’ka yürüyenler için "Müalifler" Hak yolu aydınlatan fenerdirler,
Sustrumaya çalıştığınız her müalif ses söndürdüğünüz bir fener,
(Kenan SAYIN)
54- ) Dünya’vi değerlerin sadece araç olduğunu öğrendiğimiz de,
İnsani değerleri layık’i şekliyle önemsediğimiz de Huzur ve mutluluğu hissedeceğiz yüreğimizde...! Kenan SAYIN
55- ) Ahde Vefasız Milletler, Bedelini kölelikle öderler...! Kenan SAYIN.
56- ) Cumhuriyetin değerleriyle,
Bireysel padişahlığı önemsemeyip,
Osmanlının monarşik yapısında ki,
Toplu köleliğini özleyenler,
Sahi siz ne yer ne içersiniz..! (Kenan SAYIN)
57- ) Baba yoğurur muhabbet ile,
Evlat çiğner nefret ile..! (Kenan SAYIN)
58- ) Vicdanında hakikati hissettiği halde, kişisel çıkar ve menfaati için suskun kalıp, Diliyle Hak’kı ikrar etmeyip anlamamazlıktan gelip duyarsız kalandan daha Alçak kim olabilir...! (Kenan SAYIN)
59- ) Öfke anında yakışır Müslüman’a metanet,
Hiç bir Suret de etmemeli lanet,
Vatanımıza edenler olsa da ihanet,
Can-u gönülden yakarmalıyız yüce "Mevla’ya",
Kuşkusuz verir vatanımıza bi-izni’ALLAH selamet..! (Kenan SAYIN)
60- ) Sorunlar karşısında hiç bir işlevi olmayan "iyi" olmaktansa..! Sorunları sorun olmaktan çıkartan "kötü" olmayı tercih ederim..! Kenan SAYIN.
61- ) Dolamıştı diline "Din’i"..,
Tek hedefiydi, Becermek "Devlet’i..
Fakir demedi yoksul demedi,
Din simsarlığıyla yıllarca sömürdü "Milleti",.
Oysa tek hedefi sinsice becermek’di "Milleti".,
62- ) Belki de çok mutlusun hem de çok mutlu,
Ama yok İşte ihtiyaç duyduğun o tutku,
Atacaksın şimdi avazın çıktığı kadar,
Aşk adına özgürlük adına nutku,
Belki de muhtaçlığın bir tutam mutsuzluktu...!
Kenan SAYIN.
63- ) Hak olan söz,;
Hak eden sine de yer bulur kendine,
Velev ki hak’tan uzak ise o sine,
Kusuru aramalı kendinde, Kenan SAYIN.
64- ) ALLAH adına,: ahkam kesen sapık güruhlar oldukça,
İslam refâha çıkamaz bu cihan da..! Kenan SAYIN.
65- Kaderde var ise,
Öyle ya da böyle,
Mutlak gelir başa,
Kaderde yok ise,
Zorlama,
Göz bile hasret kalır yaşa,! Kenan SAYIN.
66- Türkçü denilen aydınlar, İslam üzerine çok ciddi ve hassas olup ilmi fikri konularda çaba içerisinde olmuşlar dır.,
ama İslamcı olan aydınlar konu milli mesele olunca hiç bir zaman ilgili ve alakalı olmamışlardır.! Kenan SAYIN
67- Hayat Bazen “neyse” dedirtir, İnsan’a.! Kenan SAYIN.
68- Yüreği temiz gönlü güzel insanlar,
Konu din olunca aşırı duygusal olurlar,
Kim ki. Allah diyerek başlar söze,
Tüm benlikleriyle teslim olurlar endişesizce,
Oysa şeytan dan ziyadesiyle,
Allah der her deminde,
Oysa Allah dilden ziyade,
Ben kullarımın kalplerinde ki niyete bakarım der,
Oysa Allah.
Ben kullarımın yaptıkları güzel işlere bakarım der,
Oysa Allah.
Kullarını yalandan iftiradan hırsızlıktan men eder,
Oysa Allah.
Beytul maldan çalanı çetin azaba düçar edeceğini beyan eder.
Oysa Allah.
İdarecileri zülumden men eder haksızlıtan men eder.! Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.