- 1675 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
'Tanrı dağı kadar Türk olunan' Bir Sol-Sosyalizm Üzerine
Evet...
’Tanrı dağı kadar Türk olunan’ bir sol-sosyalizme inanıyoruz.
İşbirlikçi Kürt etnik faşoluğunun Company-Kobane’de yaptığını dahi, "Kürt ulusal kurtuluş savaşı" ve sol-sosyalistlik diye dayatanlara inat, hem de !..
Dünyanın en tesirli milli demokratik devrimlerinden biri, anti emperyalist ve ilerici karakteriyle tüm sömürge milletleri derinden etkilemiş olan Atatürk ve 1923 Türk devrimidir.
Bir başkası ise Ekim devriminin en önemli liderlerinden biri iken, Slav büyük ulus şovenizmince harcanan Sultan Galiyev çizgisidir.
Bu ikiTürk ve devrimcilik pratiklerini "sol-sosyalist" bulmayı zül addeden, kimliksiz ve sahtekar devrimci(!) faşistlerin tümüne kahkayla gülerek söylüyorum, bir de bunu...
Hepsi kulaklarını açıp, çok iyi duysunlar.
’Tanrı dağı kadar Türk olunan’ bir sol-sosyalizme inanıyoruz.
***
Abd, Ab ve İsrail ile beraber "Kürt ulusal hareketi" mücadelesi(?) veriliyor.
Bir de, ülkemiz gericiliğinin en ifrit hali akpkk ile "açılım süreç ortaklığı" diyerek yapılıyor bu !
Nasıl farkında olamıyorlar anlaşılır gibi değil, bu ne "midesi geniş" bir sosyalizmdir yahu böyle ?!
Üstelik bunu da hiç öyle utanıp, arlanmadan ve aleni destekliyorlar...
Normal(!) değil mi..
Çok normal hatta (!?)
Feodal gerici Barzani’ye; bu tür "sol-sosyalist" arkadaşların tümünden, her daim hoşgörü ve destek vardır.
Tık dahi yoktur !..
Hatta uluslararası diplomatik literatüre "siyasi-fahişe" diye geçmiş Talabani’ye bir ses edildiğini gören ve duyan da yoktur.
Emperyalizm Irak’a "sol ve sosyalist" Kürtlerden "Federe Bölge Başkanı", "Irak Cumhurbaşkanı" ve "Dışişleri Bakanı" seçebiliyor.. seçiyor !!!
Suriye’de "devlet" kuruyor...
Bak sen şu Abd ve Ab emperyalizmine Birtengri aşkına !...
Talabani de, Zebari de solcudur, ne solu sosyalisttir hatta ?!
Gık dahi yoktur onlara da...
Kırk ayrı maskesi olup, anası "Türkmen" mi, yoksa kendi "Kemalist" mi ?
Ne bileyim işte, "kapitalist modernitenin reel sosyalizmi yendiğini" öğüne-böğüre söyleyen, bir de onunla iş tuttuğunu dahi açıkça gösteren Apo’ya ise; bu "solcu ve sosyalist" arkadaşlarca, sakıncasızlık anlamında, sonsuz destek; zaten hep vardır !
Sorunun "s" harfi yok.. sıkı mı olsun ?!...
Bu son adı geçen "möhterem", zaten en "gerçek" haliyle "sosyalist ve devrimci" olarak kabul edilir..
Sanki bu durum "Türkiye solu"nun da, Zerdüşt -dini-nin de ortak buyruğudur...
Apo efendinin kendileri de zaten ’Tengri Zerdüşt’ün yalavaçları olurlar...
Sahi, "Türkiye solu" da ne demekse, bu arada ?!
Sormak lazım ?!
Evrile kıvrıla -Türkiyeli oligarşiye-de, emperyal tercihi "Türkiyelilik" kavramına da kabuk değiştirir ama hiç bir sakıncası da görülmez.
Fakat iş Türk olmaya, Atatürk’e, Galiyev’e, Türk devrimine ve devletine sahip çıkmaya gelince "solculuk sosyalistlik" yok..
Niye?
Yok işte; orada "o iş" olamaz ?!
Ne desem; hatta "yassah hemşehrim" tripleri dahi atılabilir öyle mi ?!
O zaman ben de, tam burada "Osman Baydemir" denen o gerici ve -oryanto-moron- Kürt faşistinin jargonunu kullanacağım.
Hiç kimse kusura bakmasın !
Tam yeri ve zamanıdır...
Topunuza "Has siktirin diyoruz"...
Amerika ve Ab genel Batı emperyalizmi ve İsrail’le saf tutmuş olacaksınız.. onlardan gebe kalıp ve bir de kalkıp, utanmadan-arlanmadan özgürlük(!) savaşı verdiğinizi filan söyleyeceksiniz...
Ne diyeyim; " has siktirik" Kürt liberal sol ve "sosyal faşist" mücadeleniz uğurlu ve kademli olsun...
Fabrikasyon ulusluğunuz kutlu olsun...
Tampon "ülke" bölgenizde iyi emperyal "cenderme"likler dileriz...
A.Kutlu Ayyüce
03.Şubat.2015
YORUMLAR
Göktürkmen
Kurtarıcı veya Mesih filan beklemiyorum.
Bir işbirlikçi halk ve solculuk sosyalizm eleştirisi yazmayı denemiş oldum.
Türk Türkü korusun...
Yazıya gönülden teşekkürler.
Düşüncelerimin bu sayfada yer bulmasına çok sevindim.
Sol artık nedir anlayamıyorum.
Apo'yu damadım olacak kişi Atatürk'le bir tutuyor.
O da kurtarıcıymış.
Hiç çoluk çocuk katiliyle devrimci Atatürk bir olabilir mi?
Allah bunların hepsine akıl fikir versin.
Tebrikler,
selâmlarımla..
Göktürkmen
O da kurtarıcıymış.
Hiç çoluk çocuk katiliyle devrimci Atatürk bir olabilir mi?
Allah bunların hepsine akıl fikir versin..."
Çok teşekkür ederim. değerli yorumunuz ve görüşleriniz için...
Mümkünse o kişi "damadınız olacak kişi" konumunda kalsın. Kızınız çok üzülecek...
Evlat üzülünce ana-baba zaten çok üzülecek demektir.
Düşüncelerini bu denli açık ve net söylediği için sanslısınız...
Saygılarımla...
glenay
Onlara karıştığım yok,
sadece zıt görüşlerdeyiz.
Kızımı da kandırması beni üzen.
selâmlar..
Göktürkmen
Üçüncü boyut çelişki, dördüncü boyut savaş veya yeniden insana dönüş gibi...
Herşeyin diledğinizce olması temenisiyle..
Esenlikler dilerim.
Göktürkmen
glenay
Şimdi kızım da olsa tartışıyorum
bu tür konuları.
Fikirlerine saygı duysam da,
kabul etmiyorum.