- 1326 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
UMARIM
geriye donup baktigimizda kac kisiyi umursamadik kac kisinin kalbini kiripda kendimizi yine de hakli saydik ,su malum ozelestrileri kac kere yaptik ve herdefasinda ayni hatalara kac kere dustuk hemde bilerek,tercih ederek farkinda olmasakda farkindaligimizin. ama bazen insan amacina ulasmak icin galiba butun zirhlerini takiniyor aglayan bi yuregi bile umursamiyor hemde tum yasanmisliga ragmen,bi vakitler UGRUNA SAVASLAR VERILEN O DELI YUREKLER BIRDEN ODLEK KESILMIYORMU HEVESLER GECINCE IHTIYACLAR DEISINCE YADA NE BILIM KARSI TARAFIN DEYISIYLE bitince. SU BITMEK NASIL BISEY ACABA NASIL BITER BEN HIC BITIREMEDIM MESELA YASADIGIM TUM HAYATIM HALA GERIDE DURUYOR TUM ACI TATLI ANILARIYLA YANI ARTIK BU GUNE AIT DEILLER DIYEMI BITTIYORLAR HAYIR KATILAMIYORUM ISTE INATLA BITIRMIYORUM CUNKI BEN BIR VARLIGIM EGER HERSEYI BITTI DIYE BI KENARA BIRAKICAKSAM TUKENDIGINDE YOK SAYICAKSAM O HALDE NEDEN YASIYORUM BUTUN BI HAYATIM BU OLAMAZ BEN HEPSINE SAHIP CIKIYORUM HALA GECMISTEKI BISEYE AGLIYA BILIYORUM MESELA YADA GULEBILIYORUM VE BU BENI MUTLU EDIYOR UNUTACAK KADAR HAYIRSIZ OLMADIMKI HIC KIMSEYE YADA HATIRALARA,GELECEKDE SAHIP OLACAKLARIMI KESTIREMEM VE SIRF BELKIDE BU NEDENLE DUNLERI SILEMEM HEM BAZEN GECMISTEKI BIR SEY ICIN ACI CEKMEKDE IYI GELIYOR HANI YADA SEVINMEK UMARIM BI YERLERDE BIRININ HATIRLADIGI GECMISDE BI YERIM OLUR YANI UNUTULMAM...
YORUMLAR
Sevgili Nilüfer,
Edebiyatta yazım şeklinin yanı sıra noktalama işaretleri ve imla kuralları da önem arz etmektedir. Bunun için çaba sarf ederseniz, eminim anlatmak istediklerinizde daha az zorlanacak, aynı şekilde bizim de daha iyi anlamamıza yardımcı olacaksınız. Çalışmalarınızda başarılar... Sevgiyle kalın...
Aynı ortak payda da buluşabildiğim,Bir yazar ve aynı zaman da şairle tanışmış olmaktan mutluyum.
Şiirlerimde ,geçmişe dönük alıntı ve söylmlrim için ,genelde hep olumsuz yorumlar alıyorum .Kökleri olmasaydı eğer,çiçek ya da ağaçların,biz şimdi nassıl bir dünya da yaşıyor olurduk...Sizin de o çok..çok beğendiğim ,anlamlı yazınızda ,belirttiğiniz gibi,geçmişle gelecek,kıymetli bir kumaşın ,ayrılamaz iki yüzüdür bence.
o şiirimsi anlatımınız için,sizi yürekten kutluyorum.